Vintage Glider Wintertreffen 2015 (11 januari met uitwijk 18 januari)

ik ga kijken of het lukt om nog een zaterdag vrij te krijgen van de baas( thuis en de gene die mijn hobby betaald)

Max, kan jij vast een beginnetje maken aan het droog deppen van het veld? Ik heb geen waterskies onder de biglift namelijk :mrgreen:

Laatst bewerkt:
De vooruitzichten voor zondag zijn beter dan vorige week, dus ik ben licht optimistisch. Maar ook in dit geval nemen we de beslissing pas later in de week. Het blijft toch afwachten, het is immers winter :D

Max

Glidertreffen 2015

Hallo Allen,

Ik volg dit draadje over het glidertreffen al een tijdje en is het misschien mogelijk dat ik mij, helaas vanwege de diverse uitvallers, alsnog mag/kan aanmelden om mee te doen met mijn Roehnsperber? Spanwijdte net geen 4 meter en misschien al wel bekend bij de diverse piloten op dit forum.

Alvast bedankt voor de reply.

Groeten,

Clemens

Zomerwinter

Dag Dirk,

Ja inderdaad een wintertreffen, ik trek mijn dikke jas aan en zet de berenmuts op, dan maak ik dat ook eens mee ;-)

Groeten,

Clemens

Ik zit te duimen voor een mooie dagm, heb er zin in :)
Eigenlijk is m'n neefje de 18e jarig, maar dat is tie volgend jaar ook weer zeg maar...

Inmiddels bericht dat m'n Schulze lader gerepareerd is, ben alleen bang dat die nog niet terug is voor het weekeind. Eens kijken of de Thunder Power lader nog wel binnenkomt voor het weekeind, ik ben benieuwd... Ben nog wel met voedingen aan het hobbyen geweest, heb nu 4stuks 12V 82A klaar en nog een 45A, moet voldoende zijn. Nu nog een 24V 60A voeding afmaken om de 12S packs sneller te kunnen laden (en eventueel een 24V 82A).

Gerben

PS komt er nog iemand in de buurt van een modelbouw winkel die een potje dunne Zap voor me mee kan nemen?

Gerben,

Ik woon praktisch naast Hangar in Kampen, dus ik neem wel een flesje roze Zapp mee.
(en ik heb ook nog Hyperion 07120i Super Duo3 met een 24V (1400W) voeding beschikbaar)

Thermiek Zweef-In van de GMVC

Heren van de VGG. Ook ik hoop op redelijk vliegweer zondag a.s. Als het griepje minder of weg is ben ik er ook met enkele vliegmaten van de GMVC.
Maar er is hoop voor de toekomst. De Goudse Modelvlieg Club houdt een zweef-in op 25 april op haar veld te Waddinxveen. Kijk op onze site gmvc.nl en schrijf je in via dit forum er is een draadje geopend door Strutter.
Ons idee is hetzelfde als die van de VGG alleen niet de beperking van 20 jaar en ouder. Wij hebben de beschikking over veel 220v (20) laadpunten in onze "hangaar", toiletten, clubhuis met bar en broodjes voor de lunch. (tegen een kleine vergoeding). En een ruime parkeergelegenheid. Max aantal deelnemers 50.

Back