Ha! Ik geloof dat ik de enige ben die het absoluut niet koud heeft gehad. Maar ik dan ook wel een lekkere motorbroek aan, de Meindels aan de voeten en Guinness muts op het grijze hoofd. En dan flink heen en weer sjouwen...het zweet stond geregeld op mijn hoofd.
Maar- Ronan en ik hebben een fantastische dag gehad. Ik heb meer gesleept dan zelf gevlogen maar dat was ook leuk. Ronan heeft de Salto stevig uitgelaten, met de Minimoa rondgedwarreld en met onze ASW22 gevlogen. Bij die laatste mocht ik dan nog net de lierstartjes doen....
De HAST van Johannes heb ik in een wolk afgezet (de wolkenbasis bleek op 210 meter te hangen - dat had ik niet verwacht

), maar de Weihe en de Grunau Baby van Maarten heb ik in het zicht weten te houden
Leuk was dat ik in de middag de wielen van mijn Taxi aan Douglas heb uitgeleend zodat die met zijn Toledo kon slepen. Voor hem geheel nieuw maar het ging fantastisch! Onze Ka-8b (3,5m / 4200 gram) ging heel erg mooi achter de Toledo. Douglas, goed gedaan hoor!
En verder was het natuurlijk beregezellig. Ik heb een beetje weinig tijd gehad om echt bij te praten maar ik heb héél veel vliegtuigen in de lucht gezien, enkel grijnzende koppen en goed vliegwerk.
Mensen van de ZCNOP, in het bijzonder Max, bedankt maar weer voor de gastvrijheid. Ik geloof dat we met zijn allen erg toe waren aan zo'n superdag.