Vintage Gliders sub-forum

Lijkt een Vintage Glider sub-forum je prettig?

• Total voters
    34
Ik stem ook tegen. Ik vind de vintage gliders erg leuk, maar ik ben ook bang dat er dan te veel word gecatagoriseerd. Dat maakt het voor mij onoverzichtelijk.

vintage sub-forum

goedenavond luitjes,

ik heb tegen gestemd. Waarom? Voornamelijk ingegeven door puur eigen belang. Ik stel bij mijzelf vast, dat ik van het ´zweefvliegforum´ heel veel leer en het mij eigenlijk niet opvalt of het nu om modern of vintage gaat.

Ik ben ervan overtuigd dat, wanneer het vintagegedeelte ´verplaatst´ wordt, ik dus heen en weer moet gaan switchen om - in min of meer hetzelfde tijdsbestek/oogopslag - te zien wat er speelt/leermomenten te scoren.

Voorbeeld, de splitsing van de brandstof- en electroheli vond ik geweldig omdat ikzelf een electroheli heb. Wanneer electroheli ook opgesplitst zou gaan worden, wordt het er - voor mij althans - niet overzichtelijker op.

groet

Heb ook tegen gestemd. Er zijn al meer dan genoeg subfora.
Verder is de term "vintage" te vaag naar mijn idee. Echte vintage kisten vind ik persoonlijk volkomen houtbouw kisten met mooie opgebouwde rompen enz.
Laat het maar blijven zoals het is.

Gr. JH

Dat is grappig. In eerste instantie gingen vrijwel alle stemmen naar "ja". Inmiddels zijn er zo veel goede argumenten voor "nee" genoemd dat er alleen nog maar "nee" gestemd wordt.
Waarmee bewezen is dat goed argumenteren zéér efficiënt is :-)
Ik zou mijn "ja" stem eigenlijk ook weer weg willen halen.....

Eén van de redenen om dit onderzoekje te doen is trouwens dat het leek alsof de niet-Vintage vliegers last zouden kunnen hebben van de hoeveelheid topics over oud spul. Dat lijkt nu toch wel mee te vallen.
We wachten gewoon nog even af.

En voor de goede orde, mij maakt het feitelijk niets uit. Ik wil niemand tot last zijn, dat is alles.

subforum

Papa Juliet Hotel,

jij bent niemand tot last, er was toch niets mis mee om de vraag op te werpen? Moet sowieso kunnen, vind ik.
So, forget it and wipe it from your disc.

Dat is grappig. In eerste instantie gingen vrijwel alle stemmen naar "ja". Inmiddels zijn er zo veel goede argumenten voor "nee" genoemd dat er alleen nog maar "nee" gestemd wordt.
Waarmee bewezen is dat goed argumenteren zéér efficiënt is :-)
Ik zou mijn "ja" stem eigenlijk ook weer weg willen halen.....
Volgende keer eerst stukkie discussie en vervolgens poll openen? Of nu poll resetten en opnieuw beginnen?

... Eén van de redenen om dit onderzoekje te doen is trouwens dat het leek alsof de niet-Vintage vliegers last zouden kunnen hebben van de hoeveelheid topics over oud spul....
Je hoeft niet rekening te houden met mensen die iets niet interessant vinden, wel met de mensen die het wel interesseert. En mensen hoeven een topic niet te open toch? Er zit een knop op die TV ;)

Ik ga er van uit dat mensen een goede titel kiezen. Bovendien zie je al deel van openingsbericht als je er met de cursur boven gaat hangen.

Back