A
Aaalie
Guest
Hier ook waarschuwing (Safari).
Gr.A.
Gr.A.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is weer weg... Ik zal de kerstdagen misbruiken om dit aan te pakken.
Robert (nu nog druk bij een klant, anders was ik gelijk begonnen)
Hier geen last ervan, maar het is een feit dat er weer ellende is. Aan Robert de schone taak om er "wederom / of / nog steeds" vanaf te gaan geraken.
Nu vraag ik mij serieus af of het forum wel de laatste update draait, want exploits komen vaak te voorschijn, wanneer er nog gebruik gemaakt wordt van verouderde software. Jammergenoeg kun je als gebruiker nergens zien welke versie software er gebruikt wordt op het MBF; vBulletin x.x.x)
Succes Robert, zo vlak voor de kerst![]()
Maar het wordt zo dringen voor de monitor is de serverruimte als we allemaal op dat ene schermpje moeten lezen en schrijven.UTP-Stekker uit de server halen is het enige wat helpt..
Gezellig zo rond de Kerstdagen toch?Maar het wordt zo dringen voor de monitor is de serverruimte als we allemaal op dat ene schermpje moeten lezen en schrijven.:rolling:
![]()
Ja, dat dan weer wel. Neem ik wel een vuurkorf mee. En plastic bekertjes en Duct Tape om de brandmelders even af te plakken.Gezellig zo rond de Kerstdagen toch?
Ik zorg voor de glühwein.
Op de server draait ook een firewall die Brute-force login's blokkeert, gooit automatisch ip adressen in een Ban lijst. Elke keer als dit gebeurt krijg ik een e-mail hiervan, per dag krijg ik zo'n honderd mailtjes....
Robert
ze zouden een echte hobby moeten zoeken, modelbouw ofzo![]()
Het gaat in dat geval om logins op SSH, dus op de webserver, niet op het forumsysteem (vBulletin)
Robert