Vleugel Ariane V10

• Topicstarter Topicstarter Aaalie
  • Startdatum Startdatum
A

Aaalie

Guest
Wie heeft ervaring met reparatie van een stevig defecte vleugel, gebouwd van koolstofmat (schalenbouwwijze, met een koolstofligger...)

Is zoiets te repareren, waarmee, en waar zijn eventueel de materialen te koop.

Alvast bedankt...

Hoi,
Ik heb een zeer ruime ervaring in de bouw van schalenbouw vleugels,zie mn, draadje op dit forum.
De materialen zijn bij mij te verkrijgen evenals advies.
groeten ruud

Is dat een aanbod om tegen "kost" prijs, de vleugel te repareren.

Zo ja, dan verwacht ik dat iemand heel blij is met dat aanbod, er zijn maar weinig die de kennis en kunde in huis hebben om zo'n reparatie uit te voeren. En na wat ik gezien heb van ruud zijn werk, is ie daar in goede handen.

Als eerste bedankt voor de vele reacties (niet verwacht).

De foto's van de defecte vleugel zal ik zo snel mogelijk plaatsen.
Open kaart: een nieuwe vleugel kost €335,-. Dan moet ie nog vanuit Duitsland hiernaartoe. Dat houdt in, alles goedkoper is mooi meegenomen, want het toestel gaat hoe dan ook weer de lucht in, daarvoor vliegt ze te lekker.

o... momentje.. foto's (snel meewerkende buurjongen)

haha, ik ben r ook weer eens na een jaar afwezigheid, toch maar eens de buurman helpen met zijn foto's :)

o ja..ik heb nog wel een vleugel, van carbon vertrieb liggen, weet niet of die voldoet??

ps...wie vliegt er ook zo'n mooi toestel kapot??

Hallo Ruud en belangstellenden,

Aaalie heeft een stille hoop dat je hier nog iets in ziet. Met alle plezier rij ik een keer naar Roelofarendveen, al is het alleen maar om er iets van te leren.

Ik had begrepen van Theo dat je erg mooie modellen bouwt/maakt. Indien de vleugel niet te repareren is, is misschien een van jouw modellen een goede vervanger van de Ariane? (Of misschien er nog eentje bij...)

Afwachtende uw reactie...

Hoi,
Ik denk dat je dit maar moet vergeten omdat de carbon ligger geheel door gebroken is.
de rest is goed te repareren maar een gebroken ligger??
voor mij is een kist met deze schade afgeschreven,maarja ik heb iets makkelijker praten aangezien ik de kisten zelf maak.
Er zo veel gewicht ingestopt moeten worden om zo,n vleugel weer in model te krijgen en dan nog zou ik hem niet vol durven belasten.
groeten ruud.

P.S voor de prijs van een vleugel koop je bij mij al een complete kist.

@Aalie
Voor het plaatsen van foto's, moet je het adres tussen 'img' en '/img' tags opnemen:
Code:
[img]http://bladiebladiebla.jpg[/img]

afb5317.jpg

afb5318.jpg

afb5319.jpg

afb5320.jpg

afb5321.jpg

Back