het is een snelheidsdingetje
des te meer snelheid, des te meer weerstand. wat bij een dubbeldekker in verhouding meer is dan bij een enkel vleugel
Het grijze stall gebied zal bij een dubbel wel grijzer zijn
vliegeigenschappen zijn ivm de andere verhoudingen zowieso anders
Maar, rechte lijn rendement en prestatie..
beide toestellen op 1 (heel)lage snelheid laten vliegen, zal het verschil waarschijnlijk redelijk meevallen.
dat zal echt een uitprobeer sessie zijn, ik heb daar nooit testen of iets naar gezien.
wel dat het een soort algemene 10 tot 25% regel is wat een dubbeldekker meer nodig zou hebben ( in feite exact wat jij zegt)
des te meer snelheid, des te meer weerstand. wat bij een dubbeldekker in verhouding meer is dan bij een enkel vleugel
Het grijze stall gebied zal bij een dubbel wel grijzer zijn
vliegeigenschappen zijn ivm de andere verhoudingen zowieso anders
Maar, rechte lijn rendement en prestatie..
beide toestellen op 1 (heel)lage snelheid laten vliegen, zal het verschil waarschijnlijk redelijk meevallen.
dat zal echt een uitprobeer sessie zijn, ik heb daar nooit testen of iets naar gezien.
wel dat het een soort algemene 10 tot 25% regel is wat een dubbeldekker meer nodig zou hebben ( in feite exact wat jij zegt)