Vleugel Magister spuiten!

Beste mensen,

Ik ben drie weken geleden begonnen met vliegen en heb een tweedehands Magister gekocht. Ik wil nu de vleugel in een opvallende kleur spuiten (evt verven) zodat goed is te zien welke kant hij op vliegt. Ik heb verschillende forums doorzocht, maar niets gevonden (wel iets van twee jaar geleden).
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

alvast bedankt,
Eric

spuiten

die dinge vliegen vaak het beste zoals ze zijn, verf maakt toch weer zwaarder en je moet opletten dat de verf je kist niet aantast( heb al een keer wat weke stukken in mn mpx kist gehad)
gewoon lekker gaan vliegen en genieten

En als je het toch met verf wilt doen: met een rollertje kun je iedere acrylverf aanbrengen. Het werkt precies als het verven van depron waar heel veel over geschreven is. Heel mooi wordt het trouwens niet omdat Elapor vrij ruw is.

Iemand bij mij op de club heeft z'n multiplex zwever (culi....) gespoten met een huismerk spuitbus van de karwei. Zag er goed uit en bleef al een tijdje zo zitten.

In de laatste of voorlaatste MBA (Modelbouw Actueel) staat een artikel over het spuiten van elapor toestellen.

Multiplex heeft er een speciaal middel voor, waardoor spuitbussen beter 'houden'.

Het blad is nog wel te krijgen bij je modelbouwwinkel.

Back