vleugelzakken maken

Hallo,

Ik wil zelf vleugelzakken maken voor de vleugels van mijn jets, nu ik weet dat jullie hiervoor de noppenfolie gebruiken. Voor de moment vindt ik deze niet in de zelfbouwmarkten bij ons, wat ik wel vindt is isolatiefolie met een soort van piepschuim, wit, aan één zijde aluminium folie ander zijde. Zou het hiermee ook werken?

Ben

Ben,

Je kunt er met behulp van een grote rol plakband waarschijnlijk prima vleugelzakken mee maken, maar het aan elkaar smelten van de onder- en bovenkant gaat je niet lukken.

Bas

Ben,

ik heb een tijd terug bij de bouwmarkt een rol met folie ad ene kant en een wit schuim ad andere kant gekocht. daarmee kan ik met de methode die robert beschrijft prima vleugelhoezen maken.

Jaap

Ben,

ik heb een tijd terug bij de bouwmarkt een rol met folie ad ene kant en een wit schuim ad andere kant gekocht. daarmee kan ik met de methode die robert beschrijft prima vleugelhoezen maken.

Jaap

Jaap,

Weer wat geleerd. Ik gebruik bij de folie met de plastic noppen geen plakband aan de randen omdat het al erg goed hecht. Is het plakband noodzakelijk voor de folie met het witte schuim?

Bas

Back