Vliegclub gezocht in België. Oost of West-Vlaanderen.

hehe, was ma grapken eh ;)
ma wouter is maat van mij, dus zou geen prob mogen zijn, ook al is het een big joke :P

Ja Marc, ik weet nog wie je bent. 'k Meende al je vliegmachien op de foto te herkennen. Als je wil kan je op zondag eens meerijden naar Pottes. Laat maar iets weten.

Cheers,

Nick

hey novada ik woon ook te deinze niet ver van de palestra en ben een beginende helikopter piloot soms met veel frustraties maar de doorzetters komen er wel ik vlieg ook op mijn eentje dus alles zelf leren met hulp van internet en simulator maar het zou leuk zijn om iemand te kennen die de zelfde passie heeft en zo elkaar te helpen
voorlopig hou ik hem ook in de licht alhoewel het onlangs misliep pf ha ha

hey rufin:
Ik woon ook te deinze en probeer alsook rond te vliegen met een heli (rap 50)
Je moet anders maar eens een pm sturen, kunnen we eventueel eens afspreken.

Groeten
F

hey ilmo heb je pm gestuurt maar weet niet dat je het gekregen hebt ben nieuw hier op dit forum vandaar beetje zoeken hoe alles werkt heb intussen ook voor de andere een club gevonden in Bavegem rotorfun is enkel voor heli vliegers en dat valt nog mee van afstand,afrit van wetteren nemen en het is niet zo ver er vandaan als het past ga ik wel eens een kijkje nemen.

Yo Rufin,

welkom op het forum, ilmo is net zoals ik lid bij Rotorfun te Bavegem. Maar ik denk dat je vlug zal moeten zijn als je daar nog lid wil gaan worden, want het leden-aantal is beperkt tot 40. Dus als je contact met de mensen van rotorfun wil gaan opnemen surf dan eens naar www.rcrotorfun.be

Succes,
Grtz,
Dirk

hey Dirk
bedankt voor de info ik dacht te wachten tot volgend jaar,de winter staat voor de deur en wordt dan minder gevlogen maar ga zeker eens komen zien denk zondag, dan zie ik wel ,heb nogal een druk leven vandaar ik hier tussen door eens vliegnmaar als de leden zo beperkt is kan ik inderdaad niet zo lang wachten als ik lid wil worden.
grtj

Hey rufin: K heb jouw PM gekregen en eentje teruggestuurd.
Moest hij niet aangekomen zijn, laat maar weten, zal dan een mailtje sturen.

Groeten
Fred

ik heb niks gekregen Fred maar gebruik anders mijn mail adres heb ik je toen gegeven
Groetjes

Hey rufin: K heb jouw PM gekregen en eentje teruggestuurd.
Moest hij niet aangekomen zijn, laat maar weten, zal dan een mailtje sturen.

Groeten
Fred

Back