Vliegclub voor heli gezocht omgeving Valkenswaard.

• Topicstarter Topicstarter van puffele
  • Startdatum Startdatum
De valkenswaardse vliegclub heeft een veld in borkel, ergens achteraf, aan de belgische grens. is moeilijk zelf te vinden, ga je echt iemand nodig hebben die het WEET te vinden.. De eerste keer dat ik erheen ben gegaan duurde het met 3 uur om het te vinden. No kidding.

Tim

ga zeker een keer praten in breugel , werk in oirschot dus dat is vlakbij.
maar moonkey in borkel zijn daar meerdere helivlieger en eventueel mensen die verstand van zaken hebben? zoja ,met wie mag ik mee?
gr
ron

jongens, son en breugel zit even vol voor de helivliegers helaas.

en de instructeurs zitten aan hun max, en het bestuur wil eerst dit seisoen afkijken hoe het helivliegen zich ontwikkeld binnen de club, we hebben een enorm aantal nieuwe helievliegers voor dit seisoen bijgekregen.

nee te veel aanwas, en ze zijn bij ons niet zoveel heli vliegers gewend en uiteraard willen ze eerst even kijekn hoe dit zich openbaart in een seisoen.

we hebben ongeveer 20 nieuwe helileden in het voorseisoen bijgekregen, en de 2 instructeurs (john en ik) moeten het gros nog leren vliegen en daar gaat ook een hoop tijd inzitten.

ergens is het discriminatie (waarom wel vliegtuigleden maar geen nieuwe helileden ?) maar ik snap en respecteer het besluit van het bestuur.

ik ben er ook van overtuigd dat las we het seisoen op een leuke en veilige manier samen doorkomen dat de ledenstop voor helies volgend jaar weg is.

overigens zitten we nu op ongeveer 100 leden waarvan plusminus een kwart helivlieger en die zijn ook erg actief nog ook eens :D

nou als ergens of iemand een gaatje over heeft hoor ik het graag.
alleen maar voor het afstellen ben ik al blij!!
gr
ron

thnx,idd redelijk kortbij zal daar ook eens rondvragen.
voor les en afstellingen.
gr
ron

Back