DirkSchipper
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die werkcylinder is niet MEER lek. Maar elke dag vinden ze wel wat anders wat gerepareerd moet, zo lijkt het.dirk zo te lezen is of werkcylinder lek of je hoofdcylinder bij je pendaal in de auto .
maar de lokatie ziet er top uit
Ssssst, ze hoeven niet alles te weten!!!renault toevallig ?
Ook als je niet vliegt is de omgeving erg mooi.Die regio is inderdaad prachtig (om te vliegen)
De terugreis heb ik gedaan met een vervangend vervoer-auto van de ANWB. Een spiksplinternieuwe (1580 km toen ik hem kreeg) Volvo V50 stationcar. Geen echt verkeerde auto, maar wel een slag kleiner dan mijn Laguna Grand Tour. Ik kreeg niet alles erin wat ik op de heenreis erin had.Dirk, wordt het niet eens tijd voor een echte auto, lees Volvo? Pure kwaliteit en degelijkheid (iets oudere modellen tot en met 1e versie V70) en ruimte zat voor elke zwever die je mee wilt nemen.
blijkt maar weer , frankrijk een schitterend mooi land ,alleen zo jammer dat het er barst van het tuig
maar meer van deze vlieg foto/ ervaringen graag
De terugreis heb ik gedaan met een vervangend vervoer-auto van de ANWB. Een spiksplinternieuwe (1580 km toen ik hem kreeg) Volvo V50 stationcar. Geen echt verkeerde auto, maar wel een slag kleiner dan mijn Laguna Grand Tour. Ik kreeg niet alles erin wat ik op de heenreis erin had.
En zuipen ... 1 op 10 heb ik niet gehaald!
Ik heb het al eerder gezegd: 150.000 km is niet raar voor slijtage aan je koppeling. Het probleem was de plek (niet thuis) en het moment (op vakantie, dus je kunt de auto eigenlijk niet missen). En wellicht nog een garage die me probeerde op te lichten (met een defecte dynamo, maar bleek een dikke zekering te zijn).
Nu weer over vliegtuigen: Zaterdag ga ik mijn vliegtuigen weer ophalen(die waren incl. dakkoffer op de camping achtergebeleven). Ik voelde me wat geamputeerd de laatste tijd ... ;-)
En daarna vakantie: wandelen, zwemmen, uitslapen, luieren en ... vliegen!
Dirk
zie de smiley ,zie de smileyDenk dat het wel meevalt in Frankrijk. Het zal niet veel verschillen met Nederland op dat vlak.