Vliegen in de sneeuw!

DualdudE zei:
Is dat je nieuwe hobby? Oudhollands modelvliegtuig slingeren? :lol

:D

Wel lache dacht ik.
Op zijn kop doen we het ook.
Maar dat hebben we nog nooit gefilmpt

Peter Pankras zei:
ik ga nu echt de weg niet op.. als je ziet wat voor weer het hier is..

Je hebt wel wat gemist, het was echt super weer :) En het heeft ook amper nog gesneeuwd. Wegen zelf was ook goed te doen. Het was best druk op de club :)

ja.. wrijf het er maar weer in.. (de sneeuw dan)
Binnenkort kom ik weer vaker.. heb weer wat meer tijd gemaakt om iets vliegklaar te maken..
En wat geld gereserveerd voor een electro dingetje.. weet alleen nog niet wat ik moet nemen.. beetje raggerig iets..

Peter

Van gisteren ook goed?

afb16829.jpg

afb16831.jpg

Ben nog bezig met verslagtroep, maar maak er asap een .wmv van. Misschien morgen avond nog, als 'k nog tijd heb dan. Eerst dineren met twee dames :P :D

Ik heb ook lekker gevlogen in de sneeuw. Ik had mijn ski`s veelste klein gemaakt en zakte helemaal weg in de sneeuw. Dus de wieltjes er maar weer op en af gooien. Dat gaf geen geen probleem. alleen het landen was wat lastig. Landen met de moter uit en helmaal uitmelken en op de staart landen. Hij stond binnen een halve meter stil :D
IMG_168.JPG

IMG_175.JPG

IMG_167.JPG

Maar het was een super gave gezicht

Hier die van gisteren:

Klik (16MB)

Heb de kwaliteit wel van 1024kbit naar 512kbit gezet, want anders was ie helemaal supergroot :P

Het zal ook wel weer gedaan zijn met de sneeuw. Meeste is hier alweer gesmolten inmiddels.

D'r gooit een meisje sneeuw voor de camera langs idd. Daarna krijg ik bijna een sneeuwbal in m'n lens gedrukt :( , maar dat heb ik er dus af geknipt.

Back