[Taya zegt:] Dit heb ik inderdaad geweten. Ik was aan het indoor vliegen in een gymzaal-achtige ruimte, en liet de heli achter mij komen. Ik kon nog net voorkomen dat ik volop door dat %$#*&%#%-dingmrgreen
geraakt werd, ik kreeg een klap van de uitdraaiende rotorbladen. Dat leverde een kapotte broek en een blauwe plek van bijna dertig centimeter op. Auw. Note: ze waren nog aan het úitdraaien.:schrik: Dom van mij
Hartstikke bedankt voor dit aanbod, bij gelegenheid zullen wij, pa en ik, hier maar al te graag gebruik van maken.
Tsja, wees blij dat het bij een kapotte broek en een blauwe plek bleef

Moet toegeven dat ik ook niet zonder dergelijke ervaringen ben. Maar toch, beter niet meer doen dus!
Toch.... we moeten er ook geen drama van maken, per slot van rekening zijn er ook zat mensen die voor hun hobby met cirkelzagen en aanverwant gereedschap in de weer zijn, en als je kijkt wat dié dingen aan kunnen richten....
Hoe dan ook, hou het veilig, en wellicht een keer tot ziens op het veld (andersom zal niet snel wezen, onze heli's zijn nu eenmaal niet zo "indoor-vriendelijk"...)
Mazzel, Bert