Vliegen in Twente

Hey roel,

Je moet gewoon vaker in het weekend naar vriezenveen komen.

En de zomer komt er weer aan, dan gaan we elke dag... tenminste ik wel :p

Bert en ik vliegen bijna elke zaterdag en zondag wel een paar accu`s leeg.

Remon

wordt er nog ergens gevlogen in twente? Ik kom uit Hengelo en ben zelf een beginner wat heli vliegen betreft en oefen een beetje in het magazijn van mijn werkgever in Enschede..... Een halletje met een vrije ruimte in de hal van ca. 25x25m.
Ik vlieg zelf met een Esky Honeybee King 3

We vliegen nog regelmatig.

Ikzelf zit op de club in Vriezenveen samen met Yuri, die zit hier ook op het forum, we vliegen regelamtig, nu iets minder want het weer zit niet heel erg mee, en alleen maar in het weekend. Yuri komt trouwens ook uit hengelo.

Er zijn er trouwens nog meer die uit Hengelo komen maar die vliegen op Vliegveld Twente.

Misschien moeten we eens kijken of we iets kunnen afspreken.

Remon

Heren,

Arnold kent de groep op vliegbasis twente wel. Een aardige groep trouwens! Hoort hij zelf ook bij dus snap zijn vraag ook niet
We moeten zeker een wat afspreken, in het voorjaar al eens over gehad geloof ik hahaha

Groenten,
Tjerk ;)

Heren,

Arnold kent de groep op vliegbasis twente wel. Een aardige groep trouwens! Hoort hij zelf ook bij dus snap zijn vraag ook niet
We moeten zeker een wat afspreken, in het voorjaar al eens over gehad geloof ik hahaha

Groenten,
Tjerk ;)

Tjerk, ff voor de duidelijkheid. Ik ben op zoek naar andere (indoor) locaties om te vliegen dan de op de vliegbasis. Niet dat ik de groep niet mag of zo, maar meer om de blok toegangstijden en het feit dat we er geen indoor mogelijkheid hebben behalve misschien in de oude F-16 shelters. dat ik mijn vraag stelde...

In goed overleg met de secretaris hebben Frank en ik een week of 2 mogen wentelwieken in de bijna lege F-16 Shelter.....

Door de week vlieg ik af en toe 's avonds in het magazijn van m'n werkgever samen met Frank. hij met z'n Trex450 en ik met m'n hbk 3

Laatst bewerkt:
ik hoorde dat 12 december hier in de buurt nog in een manege bak gevlogen word. Als jullie zin hebben kom dan ook. Jij ook tjerk, ik wil die 250 wel eens zien. Laat maar wat weten. Overleg ik wel met degene die heu organiseert. Remon

Jah daar had Frank het ook al eens over.. Ik heb het niet zo met zand om eerlijk te zijn! DE reden dat ik gestopt ben met offroad auto's en ben gaan heli vliegen. Zand gaat overal tussen zitten. Je kunt wel opstijgen van een stukkie tapijt natuurlijk.. Maar mijn crash-rate met de Trex250 is ongeveer 1 op 2, dus hij zal vast zand happen als ik daar kom vliegen. Zal er over nadenken!

Kom anders binnenkort naar de indoor in Hengelo, ook een stuk groter als de sporthal!

Groenten,
Tjerk ;)

Jah daar had Frank het ook al eens over.. Ik heb het niet zo met zand om eerlijk te zijn! DE reden dat ik gestopt ben met offroad auto's en ben gaan heli vliegen. Zand gaat overal tussen zitten. Je kunt wel opstijgen van een stukkie tapijt natuurlijk.. Maar mijn crash-rate met de Trex250 is ongeveer 1 op 2, dus hij zal vast zand happen als ik daar kom vliegen. Zal er over nadenken!

Kom anders binnenkort naar de indoor in Hengelo, ook een stuk groter als de sporthal!

Groenten,
Tjerk ;)

"Maar mijn crash-rate met de Trex250 is ongeveer 1 op 2" herkenbaar ;)

Indoor in Hengelo?????

Waar, wanneer en hoe laat????

Wist ik niet dat er daar eentje komt.

Ja dat zand is inderdaad niet echt lekker, maar als je niet te veel crasht gaat dat best goed.

Remon

FF TER INFO VLIEG GEWICHT IS MAXIMAAL 500 gram VOOR HELI'S
Dus 450-ers mogen helaas niet, kregen we gisteren te horen van de organisatie.

Back