vliegende eitjes.. (Kai Deng Alpha)

eigenlijk wilde ik niets plaatsen, maar jah... het nieuws staat momenteel vol met vergiftigde eieren..

dus ik kan niet achter blijven.:weetnie:

de Kai Deng Alpha past helaas in het huidige nieuws.... een ei wat je niet kunt vertrouwen.. hij valt om en vreet de props op..
er is ook een wifi versie met camera, en die valt weliswaar minder snel om, maar valt dan weer totaal niet te besturen met een mobiel of tablet.. er zit zoveel vertraging in dat je al lang gecrasht bent als hij eindelijk eens luistert naar jouw commando..:frustie:

BanGGood was zo aardig om deze geklutste eieren op te sturen, en als dank voor deze vliegende omeletten plaats ik hier de referral link..

ik zie deze week al genoeg eieren in het nieuws, dat ik maar geen extra plaatjes hier bijvoeg.. en ei is een ei is een ei...:hammer:

De orientatie met dit vliegende ei lijkt me een zwaar drama.ha ha ha ha
Ik hou het voor indoor maar bij de Inductrix die af en toe ook al lastig te zien is wat nou voor en achterzijde is en bij mijn Blade Nano CP helikopter.
Het benne leuke gadgets hoor zulke vliegende eieren, maar ze benne lekkerder op brood dan in de lucht.
In elk geval bedankt voor je revieuw.
Fijn weekend.
Vr Gr Erwin

Back