Vliegers in friesland

Hallo,

Ik ben Dennis en wil beginnen met de hobby "RacingQuadcopters". Nu zou ik graag een paar van deze quadcopters willen zien,en wat voor technische snufjes jullie er allemaal op hebben [emoji12]
Zijn er hier mensen die in Friesland wonen met een racing quad ? Graag hoor ik van jullie.

Mvgr Dennis.

Heb net mijn mini racer klaar kom ook uit friesland ( tytsjerk) moet nog mee vliegen dus kan je nog niet echt helpen, ik heb de walkera runner 250 osd, daarnaast ook een phantom 3 pro

Heb net mijn mini racer klaar kom ook uit friesland ( tytsjerk) moet nog mee vliegen dus kan je nog niet echt helpen, ik heb de walkera runner 250 osd, daarnaast ook een phantom 3 pro
Mag ik eens langskomen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier nog 1 uit de afdeling Friesland. Wel multi's gehad maar nu ff fixed wing. Multi racer ligt in de planning.

Hey ! Ik vond deze link op youtube en ben benieuwd of dit wat is

Als ik deze zou namaken doe ik er een dominator V3 bij. (FatShark)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik denk dat je meer hebt aan https://www.youtube.com/playlist?list=PLgHGpiWXS2eSYeceg736QSESW9mijzuhf en andere video's van Bruce, die is erg veel bezig met mini quads de laatste tijd.
Zelf heb ik verschillende modellen gehad (dji 450, eyefly, droneframes, hoverthings) en ben uitgekomen bij de (goedkope) zmr250. Toch is voor mij de lol van het vliegen in de regio er wat af vanwege het gebrek aan uitdaging en het wel een beetje gezien hebben (weilanden) of kan er bij mooi weer niet vliegen zoals bv regio makkum vanwege toeristen etc. Op vakantie heb ik me er nog wel mee vermaakt maar verder heeft het spul sinds de zomer maar wat in de kast gelegen :)

Zijn hier nog mensen? Ik heb deze zomer mijn Blackout helaas stuk gevlogen maar heb laatst een nieuwe QAV250 gekocht. Zit nog op een paar dingen te wachten maar hij is bijna af! Ik heb nog nooit met andere mensen gevlogen en zag dit topic staan. Ik woon in Akkrum (tussen Heerenveen en Leeuwarden in) en ben best bereid om een stukje te rijden binnen Friesland als je een mooie locatie hebt.

Zijn hier nog mensen? Ik heb deze zomer mijn Blackout helaas stuk gevlogen maar heb laatst een nieuwe QAV250 gekocht. Zit nog op een paar dingen te wachten maar hij is bijna af! Ik heb nog nooit met andere mensen gevlogen en zag dit topic staan. Ik woon in Akkrum (tussen Heerenveen en Leeuwarden in) en ben best bereid om een stukje te rijden binnen Friesland als je een mooie locatie hebt.
Hey Grasper,

Ik heb een DJI Phantom 2 + Fpv. Ik woon dichtbij leeuwarden.

Back