Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen geen Dogfighter mee. Ik ga zo lekker maffen. De hele week om 05:00 eruit en om 23:00+ er weer in breekt toch op. Morgenavond ook weer laat (denk ik). Ik ben geen 18 meer hè. ;)

hier nog 1'tje , ik ga ook zo plat , ik red het niet eens tot the voice kids ;)
gezin ligt al plat met buikgriep gedoe , gezellig hier :?

ps ; nu je toch niet vliegt met de dogfighter , ik wil jouw lipo's wel leegvliegen hoor :worship:

ps ; nu je toch niet vliegt met de dogfighter , ik wil jouw lipo's wel leegvliegen hoor :worship:
Ik weet niet eens waar ze liggen. :? Sinds de crash van de 450 heli zijn ze foetsie. 8O Mocht ik ze tegen komen, neem ik ze mee (maar ga er niet van uit, en ik heb er Deans stekers op).

Sterkte Gorby.

Tsjee, het zonnetje komt een keer door en opeens wil iedereen zijn bbmotor gemaakt en onderhoud laten geven. Vandaag al twee gehad waarvan 1 klaar. Morgen 3 motoren opgehaald dan heb ik er nog twee en de volgende twee komen volgende week ook alweer aan. Lijkt wel op werken ;)

Morgen om 13:30u tennissen, als ik snel klaar ben kom ik op het veld wel even kijken. Vliegen wordt niks meer. Met een beetje geluk in de avond wel naar het feestje.

Sucks Gorby.. Sterkte!

Vandaag hele dag vrij geweest. Vanaf 13.00 uur op 'het veld' geweest in Vathorst. Was nog best druk, mannetje of 6.

Hier een leuk filmpje (vlieger van de helie is Iwan, bij PB wel bekend geloof ik?)

Laatst bewerkt door een moderator:
@PB: is dit te duur voor wat je erbij krijgt?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen allemaal,

We gaan genieten van het mooie weeer vandaag.
Beter weet kan je niet wensen voor de opening van
het vliegseizoen.

Goedemorgen allemaal,

We gaan genieten van het mooie weeer vandaag.
Beter weet kan je niet wensen voor de opening van
het vliegseizoen.

zeker knap weertje :zon:

ik denk dat ik er een piepvlieger dag van maak , mee gaat de ; dogfighter (3s) ,funjet (4s) en da bixler , junkie go's electro :p , dus lader mee !

ik heb geen brandstof voor de vibro met magnum 2t nitro engine .
of mag die op 12 % vliegen ?

het gezin is half ziek ,dus kan ik net zo goed gaan vliegen ;)

ff rustig an wakker worden en tot laters allemaal :bye:

Vandaag eerst nog even een nieuwe achterklep op de polo schroeven, dan is vrouwtje ook weer blij :mrgreen: Daarna naar het veld, het weer is echt perfect :banana:
Tot vanmiddag, zal wel 13.30 uur worden :yes:

zeker knap weertje :zon:

ik denk dat ik er een piepvlieger dag van maak , mee gaat de ; dogfighter (3s) ,funjet (4s) en da bixler , junkie go's electro :p , dus lader mee !

ik heb geen brandstof voor de vibro met magnum 2t nitro engine .
of mag die op 12 % vliegen ?

het gezin is half ziek ,dus kan ik net zo goed gaan vliegen ;)

ff rustig an wakker worden en tot laters allemaal :bye:

goeie morgen
wat een weertje heb er zin aan
junkie je kan hem gewooon vliegen op 12 %
vlieg ook wel met 15% helibrandstof als mn 5% op is
geen probleem de motor blijft alleen iets kouder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back