Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ sleur

ik heb beiden voeten op een stoel gelegen en ik merk al dat het een stuk beter gaat bedankt man voor de tip
Beter zo hè? :yes: Na een succesvolle landing/rondvlucht is het dan ook eenvoudiger achterover leunen om het te vieren met een pintje. :celebrate: Op de sim ben ik ook al een ware virtuoos. In de praktijk lukt dat van die pintjes ook prima, maar dat vliegen.... :? :rolling:

*bij de club kijken gaat* :bye:

Pff, brommer wil niet starten. Nieuwe accu, verse benzine, maar geen klap. Straks de 3 bougies er maar eens uit en zien of ie wil vonken. Onhandig, moet de tank van de motor af.

Heb ie al eerder gehad na lang stilstaan.

Staat je noodstop soms aan?

Laatst bewerkt door een moderator:
morgen na me O dienst

nee was er wel langs gereden om dat we aan het touren waren maar had helaas me knip in me andere jas :(
ik ga vrijdag mischien wel even heen voor je ik weet niet hoelaat die tent dicht is
je hoeft niet speciaal voor mijn heen dan komt het wel ik wil ook servo`s kopen volgende maand

je hoeft niet speciaal voor mijn heen dan komt het wel ik wil ook servo`s kopen volgende maand

ik moet er ook 1 hebben he anders word het niks van het weekend maar ik heb helaas OD dus dat schiet niet op denk dat het volgende week word voor mijn zaterdag komt er iemand een proef rid maken (als hij komt)

ga slapen trusten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back