Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, lekker gefladderd indoor (op die kk-oost-europeanen na dan, dat blijft arrogant rotvolk :evil:). Sumo deed het prima en heeft de eerste happen al uit het piep door een aanvaring met Nijssie. Sumo bleef lekker vliegen, Disc ging neer. :p De Geebee deed het ook prima. Tot de aanvaring met Vinni. Was nog geen ramp maar die gast prakte gewoon later vertikaal zijn vlieger in/op de Geebee. Echt zo jammer als je alleen zo kan winnen. :? ;) En de Zeicral, tsja die doed het gewoon lekker. :yes:

hahahahhahaha t leek bijna of t express ging
maar helaas ben ik nog niet zo goed
voel me gewoon aangetrokken tot je:D

en idd die gasten denken dat de wereld om hen draaid
net als de banner die ze op hingen
ze hadden die gast er in real life naast moeten hangen
dat had mischien wat indruk gemaakt
zou me bijna aanmelde bij de politie

indoorvliegen was gaaf! Weer genoeg te plakken mee, en 1 regelaar uitgefikt...:)

Daarna nog ff Kris aangemoedigd met het vliegen met de Cessna 182 met ski's, erg gaaf om te zien, maar je b**len vroren er wel af:schrik:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk filmpje, respect met deze kou :yes:

@ 0:40 hoor ik alleen een vrouw praten maar die zie ik niet op de foto... jammer :cry:

Da's het voordeel van foto's maken, kom je er niet op te staan. :teacher:

Na een middagje buiten compleet levenloos. 8O Vanavond maar vroeg (lees: op tijd) naar bed. :yes:

Wat ik vooral jammer vind, zijn de sporen die getrokken zijn op het veld. Al enig idee wie dat geweest zijn?

Mooi filmpje ja. Zijn er ook filmpjes / foto's van vanochtend gemaakt, tijdens het indoor vliegen

Wat ik vooral jammer vind, zijn de sporen die getrokken zijn op het veld. Al enig idee wie dat geweest zijn?
Lezen: Quad rijders. :pim: Als jij ergens geweest bent, laat je toch ook niet je naam en adres achter? :? En van die verstandloze lompe asociale hanggroep kneusjes zeker niet want die kunnen niet eens normaal lezen en schrijven. :( Kenmerk voor de huidige maatschappij toch? :yes:

Lezen: Quad rijders. :pim: Als jij ergens geweest bent, laat je toch ook niet je naam en adres achter? :? En van die verstandloze lompe asociale hanggroep kneusjes zeker niet want die kunnen niet eens normaal lezen en schrijven. :( Kenmerk voor de huidige maatschappij toch? :yes:

we hebben ze zien rijden maar ze bleven op veilge afstand en keerde later terug naar de 2e boerderij ik heb er 2 zien rijden:evilbat: .
ik hoop niet dat het veld hier blijvende schade ondervindt misschien een kleem indienen

Laatst bewerkt:
beetje gaar alleen van die rond huppelende figuren.. Waren ze niet te verjagen met discs op 3s? :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back