Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker aan de revisie geweest aan de nexus de kompleete neus vervangen maar hij weer vliegklaar :D

Zondag voor het laatst met mijn Nexus (wedstrijd F3P in Zevenbergen) daarna gaat hij plat :yes: Al vliegt hij nog perfect :p Ben er op uitgekeken... volgend seizoen iets anders :yes:

Tering, ben zo brak als wat. Kop helemaal vol zodat ik het gevoel heb dat hij bijna uitelkaar ploft, een keel als schuurpapier en zo duf als een konijn :cry:

Toch maar even werken vandaag, kijken tot hoe ver ik het haal :hammer:

Tering, ben zo brak als wat. Kop helemaal vol zodat ik het gevoel heb dat hij bijna uitelkaar ploft, een keel als schuurpapier en zo duf als een konijn :cry:
Heerscht, in Huize Sleur lopen er ook 3 te kuchen en gisteren niet veel meer gedaan dan de hele adg en nacht geslapen. 8O Gistermiddag in slaap gevallen op de bank en werd vanmorgen wakker gemaakt door de kids. :? :sleepy: Was vast een beetje drukke week...

@3DFris: Gefeestelitaart (sorry, geen tijd gehad om te bakken, moet je zelf maar even doen :lol:)

chocolate-cake-ingredients.jpg

Sterkte kerel.
Heerst nogal idd ,ik had het vlak voor het weekend ,jij doet het slimmer vlak na het weekend ;)

@jasper ; felici !

@ d3fresch was de bronze schijf goed????????????? ik heb er niks verder van gehoord

Joop,

Ik heb je ook helemaal niet meer gesproken. Die schijf is helemaal super. Moest het gat van 10mm even nalopen, omdat hij net niet lekker om de as
wou passen. Nu dat goed is werkt het perfect.

Super bedankt daar voor.

Gr. Jasper

Dacht dat ik er ook vanaf was...incubatietijd allang verstreken :oops:
Misschien hing er nog wat in de sporthal...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back