Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Vinni: Met seidel motoren moet je even opletten. Zijn een hoop namaak van in omloop.

Ik vind het persoonlijk heel jammer dat er van Airworld (Moki) geen 50cc motoren beschikbaar zijn. Die maken zo'n belachelijk mooi geluid :).

Maar inderdaad. Ik heb mijn zinnen nu een beetje gezet op een radial van saito. 50cc en dan een mooie grote corsair eromheen.. knallen! ;).

Heeeeeeeeeee phil mijn vrouw vraagt of je langs wil komen ze heb een groooooooooooooooot appeltje met je te schillen:D:D:D

vinnie ik ook mee als ik door de keuring kom ;)

Natuurlijk mag je mee
Maar moet je wel beloven dat je voor die tijd nog effe een boom in vlieg of zo hahahahaha
Nee effe zonder gekheid
Altijd gezellie en leuk al je mee gaat

Natuurlijk mag je mee
Maar moet je wel beloven dat je voor die tijd nog effe een boom in vlieg of zo hahahahaha
Nee effe zonder gekheid
Altijd gezellie en leuk al je mee gaat

@ ChocoJoop,

als je les nodig hebt in bomen raken wil ik wel een uurtje voor je vrij maken hoor, alleen wel met je eigen kisten, want bij mij blijft er anders niks meer over:cool:

@Vinni: Met seidel motoren moet je even opletten. Zijn een hoop namaak van in omloop.

Ik vind het persoonlijk heel jammer dat er van Airworld (Moki) geen 50cc motoren beschikbaar zijn. Die maken zo'n belachelijk mooi geluid :).

Maar inderdaad. Ik heb mijn zinnen nu een beetje gezet op een radial van saito. 50cc en dan een mooie grote corsair eromheen.. knallen! ;).

Klop seindel wordt nu in china gebouwd
Is over genomen door de chineesen
Maar volgens mij Ijn ze wel t zelfde en geven ook de zelfde garantie
Maar vindt een moki ook erg mooi
Maar wel een 150cc op een 3 m kist
Zijn toekomst dromen
Eerst de sbach maar eens af vliegen

Klop seindel wordt nu in china gebouwd
Is over genomen door de chineesen
Maar volgens mij Ijn ze wel t zelfde en geven ook de zelfde garantie
Maar vindt een moki ook erg mooi
Maar wel een 150cc op een 3 m kist
Zijn toekomst dromen
Eerst de sbach maar eens af vliegen

net ff gekeken op de site van airworld, mooie kisten hebben ze!!!
De ME262 vind ik een waanzinnig mooi vliegtuig!
Enig idee of die dingen van hun een beetje knappe kwaliteit zijn?

net ff gekeken op de site van airworld, mooie kisten hebben ze!!!
De ME262 vind ik een waanzinnig mooi vliegtuig!
Enig idee of die dingen van hun een beetje knappe kwaliteit zijn?

wat ik gezien heb van airworld
zijn t mooie kisten mooi afgewerkt tot de popnagels aan toe
maar zijn wel zwaar en moeilijk tevliegen
weet niet of dat voor de ME262 geld

Zo, vandaag het tv meubel afgemaakt op de deurtjes na dan die ga ik morgen maken. Scheelt een hoop poen om het allemaal zelf te maken :)

o0439i.jpg

2t9ol.jpg

Hahahahah, dat is tijdelijk, de houtlijm van de deuvels moet nog drogen :) Waar bier allemaal niet goed voor is he :D

Goed, nu je uit de kast bent.... Wanneer komen de foto's dat je een wip maakt? :mrgreen:

Daar hebben we het al eens over gehad. Je bent welkom om live te komen kijken.

Patries en ik kwamen Sleurfin nog tegen in de Praxis trouwens. Ze was op zoek naar een goede zuiger voor op het werk zei ze. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back