Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vette bak ed
Vindt ik ook gaaf en goed om een paardentrailer tetrekken
Alleen er staat 1/10 verbruik dat klopt volgens mij niet
Staat een nul teveel

verbruik klopt voor geen meter, maar 1 op 1 is het nou ook weer niet...
Gelukkig loopt dat ding op gas, dus dat scheelt al een eind!!
Ik vind het wel gave auto's, en mijn meissie ook, dus als ik tijd heb maar eens kijken binnenkort.
Gaat me ook om de de ruimte binnen met de banken plat, en idd het trekken van een paardentrailer voor als we met de knollen naar het strand of de Veluwe ofzo willen, en voor het trekken van een boottrailer ook.

Tsja, mijn Voyager 3.8 L V6 liep ook gemiddeld 1:5. :? In de stad gingen alle cijfertjes op de verbruiksmeter over op streepjes. Een 3:1 bij flink gas geven was niet zo moeilijk. Maar sinds alle ellende met de elektronica in twee Amerikanen die ik heb gehad, geen Amerikaan meer voor mij. Grote motoren prima, high-tech elektronica is een no-go bij ze. ;)

Tsja, mijn Voyager 3.8 L V6 liep ook gemiddeld 1:5. :? In de stad gingen alle cijfertjes op de verbruiksmeter over op streepjes. Een 3:1 bij flink gas geven was niet zo moeilijk. Maar sinds alle ellende met de elektronica in twee Amerikanen die ik heb gehad, geen Amerikaan meer voor mij. Grote motoren prima, high-tech elektronica is een no-go bij ze. ;)

probleem is dat de meeste andere grote 4x4's geen 2 meter laadruimte halen...
En we willen graag een 4x4 die dus ook een knappe trailer kan trekken, maar waarin ik ook de bigscales kan vervoeren met de banken plat.

probleem is dat de meeste andere grote 4x4's geen 2 meter laadruimte halen...
En we willen graag een 4x4 die dus ook een knappe trailer kan trekken, maar waarin ik ook de bigscales kan vervoeren met de banken plat.

voor een trailer zijn t idd heerlijke autos
en ruimte zat wou zelf ooit een pickup cewcab kan je wel met zn 4 in
en het lieft nog een verlengde uitvoering ook
dat vindt ik echt gaaf
maar nadat ik er een weekend mee had gereden(geleend van een vriend)
kwam ik wel achter dat er maar weinig voordelen had
vindt t geluid ook zo gaaf van zn motor
en de prijs valt wel mee want hij ziet er goed uit en ook niet veel gereden

voor een trailer zijn t idd heerlijke autos
en ruimte zat wou zelf ooit een pickup cewcab kan je wel met zn 4 in
en het lieft nog een verlengde uitvoering ook
dat vindt ik echt gaaf
maar nadat ik er een weekend mee had gereden(geleend van een vriend)
kwam ik wel achter dat er maar weinig voordelen had
vindt t geluid ook zo gaaf van zn motor
en de prijs valt wel mee want hij ziet er goed uit en ook niet veel gereden

zo'n lange, en dan liefst nog een dually, wilde ik ook, maar dan ga je al gauw naar meer dan 3000 kilo, en dat wordt me toch net ff te gek...

Nee, dubbel lucht achter is gay. De wielkasten achter steken dan heel raar naar buiten. Gewoon enkel en dan oversized wheels en een verhoogd subframe. Beetje richting legale monster truck. Rijdt voor geen meter maar wel gaaf. Klant van me heeft een Escalade met full options. Ook niet verkeerd, beetje overdone alleen.

Nee, dubbel lucht achter is gay. De wielkasten achter steken dan heel raar naar buiten. Gewoon enkel en dan oversized wheels en een verhoogd subframe. Beetje richting legale monster truck. Rijdt voor geen meter maar wel gaaf. Klant van me heeft een Escalade met full options. Ook niet verkeerd, beetje overdone alleen.

ja dat klopt maar ehh wel een lekker dikke kont
je hebt er niets aan of je moet hele zware trailers trekken
maar vindt hem wel brut om tezien

Vinni, gefeliciteerd met de kleine. Veel plezier vandaag.

Helaas heeft de griep bij mij toegeslagen... loop de hele week al te kwakkelen maar nu is het mannetje met de hamer langsgekomen. Ik zit dus ziek thuis nu :cry:

Helaas heeft de griep bij mij toegeslagen... loop de hele week al te kwakkelen maar nu is het mannetje met de hamer langsgekomen. Ik zit dus ziek thuis nu :cry:

Heb ik het gelukkig niet gedaan ;) Reken op een week of drie...:(

bedankt voor de felicitatie
sterkte met de griep als t zondag maar weer voor bij is ;)

Vinnie gefeliciteert en Phils beterschap gewenst.

*vanavond de sumo afmaken gaat, maar nog geen leds heeft voor disco.

@Phils,beterschap, ik heb het hier in Duitsland gehad, ruim een week geleden, en loop nog steeds te snotteren....sterkte dus!!

Wat is nou vetter het geluid van een slome Nitro of brandsotf heli. Of de rauwe power van een 10000W. heli :hammer:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back