Sleurhutje
Forum veteraan
Neem je een paar pintjes mee? Ik heb nog genoeg LEDjes, soldeerdpulletjes en heel veel te babbelen (net als you).*vanavond de sumo afmaken gaat, maar nog geen leds heeft voor disco.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Neem je een paar pintjes mee? Ik heb nog genoeg LEDjes, soldeerdpulletjes en heel veel te babbelen (net als you).*vanavond de sumo afmaken gaat, maar nog geen leds heeft voor disco.
reden voor een klein feestje...
wist al dat ik voorgedragen was, maar vandaag gehoord dat mijn promotie is goedgekeurd:music:
roost::celebrate:
foto1s anders is er niets gebeurd ( wijze spraak sleur)
gefeliciteerd
Neem je een paar pintjes mee? Ik heb nog genoeg LEDjes, soldeerdpulletjes en heel veel te babbelen (net als you).![]()
![]()
Slopel![]()
Van je zus in bikini.waar moet ik een foto van maken dan........??
Wat is nou vetter het geluid van een slome Nitro of brandsotf heli. Of de rauwe power van een 10000W. heli![]()
Van je zus in bikini.:? :nooo: 8O
waar moet ik een foto van maken dan........??
reden voor een klein feestje...
wist al dat ik voorgedragen was, maar vandaag gehoord dat mijn promotie is goedgekeurd:music:
roost::celebrate:
Uiteraard gefeliciteerd!!
Echter betekend promotie vaak nog meer uren maken en hogere verwachingen van de baas:?
Wat is nou vetter het geluid van een slome Nitro of brandsotf heli. Of de rauwe power van een 10000W. heli![]()
Ikke geen tijd voor MSN hè. :nooo: Druk aan de knutsel.Spreek je zo wel op msn na het eten.
Erg knap zoveel vermogen in zo´n kleine heli hoor je er ook niet aan af.
E. blijft toch tegen vallen
Zo, de BeeGee staat weer op zijn pootjes. Nog wel met kromme pootjes maar daar zie je niets van in de lucht. Geen zin om lichtjes er op te plakken. :nooo: De Diksk is weer met alle lichtjes werkend, stangen weer vastgeplakt, motorsteun nog maar een keer in de epoxoplast gezet. Dat ding wordt echt steeds zwaarder en langzamerhand een soort Depron baksteen. :?Nu mijn Diksk even repareren, de Sumo voorzien van een lichtshow 8O en mijn BeeGee even weer op zijn pootjes zetten.![]()