Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo lekker gevlogen met de charter, na 3 maanden weer het gevoel terug krijgen, en dat kwam snel terug ,wel wat nerveus met de landing en waarom ?????/ ging toch allemaal goed en natuurlijk ook het vliegen. het gras mag wel gemaaid worden, wordt wel lang, alleen in de hoek van de plas is het niet mogelijk om te maaien maar de rest van het veld wel, en het was lekker weer.:yes: Ronald bedankt, pannekoek bedankt voor de pijp, en chris bedankt voor de gezelligheid en kasper ga maar bouwen :D

Laatst bewerkt:
Eg nie, ik ga schaalvliegen!
Ik doe met je mee met asynchroon schaalvliegen. Ik heb de Diksk gepimpt met een laser geleide systeem. 8O :yes: Ik kan nu niet meer missen, altijd raak, mikken wordt een eitje. :lol: Ook de GeeBee nog maar even twee zielige LEDs op geplakt. Due is toch ook al redelijk end-of-life. :(

Ready to bash :banana:

DSC01567.jpg

ja dat is wel een goeie oplossing
hoe laat gaan jullie richting egmond??
ik zal mn vluchtplan bij je indienen zodat we geen last van elkaar hebben:mrgreen:

Ik ga je vandaag bij de eerste vlucht compleet vernietigen. Ik ben gisteravond laat nog bezig geweest overal scheermessen op te plakken, propellers geslepen en een laser gemonteerd om Depron te snijden. 8O 8) Kom maar op als je nog durft. :rolling:

Ik ga je vandaag bij de eerste vlucht compleet vernietigen. Ik ben gisteravond laat nog bezig geweest overal scheermessen op te plakken, propellers geslepen en een laser gemonteerd om Depron te snijden. 8O 8) Kom maar op als je nog durft. :rolling:

hahahahaha oke je mag van mij t proberen
een combat ben ik voor en vindt t leuk
en lazer werk 2 kanten op is voor mij ook makkelijker om jou teraken;)
de mesjes zijn ook handig begin van de vlucht is t een disk
en ga met een yak naar huis
wel netjes snijden he:D

Time will tell... ;) Ik laad de fotocamera nog even op en leeg de SD-kaart. Dergelijke incidenten moeten nu wel vastgelegd worden (zal je zien dat er niets gebeurd :?).

En verder...
IK HEB ER ZIN IN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back