Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Time will tell... ;) Ik laad de fotocamera nog even op en leeg de SD-kaart. Dergelijke incidenten moeten nu wel vastgelegd worden (zal je zien dat er niets gebeurd :?).

En verder...
IK HEB ER ZIN IN

ook mn camera opgeladen
want een verhaal heeft 2 kanten en 2 fotos kunnen t tegendeel bewijzen;)

@v ragger kom er nu aan tot zo

Jongens veel plezier vandaag. Ik ben er helaas niet bij... voel me nog steeds niet lekker :cry:

---baalmode on---

Uiteraard is er weer wat. Ik lig ziek op bed:( ook ik ben nu gepakt door de griep:(

Patries ook ziek op bed.

zo terug van weggeweest was gezellig hoop kisten (nieuw) en oude en zowaar een hoop plakwerk, maar goed weer wat bij geleerd helaas wel weer brokken aan div kiste ook die van mijn wordt weer tijd om nieuwe kissjes aan te schaffen.;):D

zo terug van weggeweest was gezellig hoop kisten (nieuw) en oude en zowaar een hoop plakwerk, maar goed weer wat bij geleerd helaas wel weer brokken aan div kiste ook die van mijn wordt weer tijd om nieuwe kissjes aan te schaffen.;):D

Even doorplakken want volgende week zondag staan we weer in de hal :yes:

Jammer dat ik er niet bij was :cry:

Sjaak, we hebben nog een wieltje en bijbehorende Depron wielkast met plasticje gevonden. Leek wel erg op die van een Zeurkraal. :yes:

Zeventien mid-airs op een middag, best wel veel voor mijn doen. Zal toch een nieuw diskie moeten bouwen. Was weer een geslaagde dag. Filmpies en foto's in de upload?
m.v.g. Erik

En het was weer superrrrrrrrr. Veel Depron onherstelbaar gekneusd. De GeeBee en Diksk zijn containerwaardig geworden. De Zeicral verloor de motor na wandkleven waardoor de propellor eraf schoot. :? Alleen de Sumo heeft het overleefd. Kortom, een heerlijke middag gehad.

Organisatie en DJ Fris bedankt voor hullie inzet. :thumbsup: :worship:

zo ook weer thuis
was weer gezellie erg gelachen en geschrokken
gelukkig viel t mee met gorby maar was wel weer een teken dat ook de depron kisten geen speelgoed is
voor de rest een top middag

jasper bedankt voor t regelen van t geluid en de verlichting was ook goed geregeld

een paar fotos voor wie er niet bij is geweest
9lem46.jpg

qrbrrq.jpg

27y4y2b.jpg

f0b14i.jpg

se7rl0.jpg

Zeventien mid-airs op een middag, best wel veel voor mijn doen. Zal toch een nieuw diskie moeten bouwen. Was weer een geslaagde dag. Filmpies en foto's in de upload?
m.v.g. Erik

zo ook weer thuis
was weer gezellie erg gelachen en geschrokken
gelukkig viel t mee met gorby maar was wel weer een teken dat ook de depron kisten geen speelgoed is

[Sensatiemode on] Watskebeurt? [Sensatiemode off]

Drukte van jewelste? 17 midairs met 6 man? :lol:

Wel jammer dat ik er niet bij was. Had graag meegedaan met de midairs :yes:

Heren,

was mee zee gezellige dag, de balletjes met mayo waren erg lekkur, vliegen was ook erg gezellig en vooral het laatste half uurtje was zeer geslaagd, rag modus was bij iedereen aan en het ging goed tekeer in de hal.

zondag weer lekker knallen in de walvis, moet alleen wel even een nieuwe disk plakken.

pYycCCewyq4[/media] raggen - YouTube

Laatst bewerkt door een moderator:
[Sensatiemode on] Watskebeurt? [Sensatiemode off]

Drukte van jewelste? 17 midairs met 6 man? :lol:

Wel jammer dat ik er niet bij was. Had graag meegedaan met de midairs :yes:

Ik vloog gorby met mn prop in zn gezicht gevlog is een snee in zn wang

Waren meer vliegers maar dit was t laatste uurtje
We gingen effe los met een paar vliegers die nog over waren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back