Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeie morgen

@frank had je t nog mee gekregen over prowing?
is van 4 tm 6 mei

Ik ga niet (meer) mee.. Reden; Ik ben dan net 1 week begonnen bij mn nieuwe baas en kan sowieso de vrijdag geen vrij nemen.

M'n pa is rond die tijd ook jarig, dus ik skip. Daarbij, ik weet toch al wat ik hebben wil :yes: :D

Ik ga niet (meer) mee.. Reden; Ik ben dan net 1 week begonnen bij mn nieuwe baas en kan sowieso de vrijdag geen vrij nemen.

M'n pa is rond die tijd ook jarig, dus ik skip. Daarbij, ik weet toch al wat ik hebben wil :yes: :D

gewoon mee gaan
zaterdag ochtend heen zondag middag terug
en ehhh neem je vader gewoon mee
t is een mooi kado

Sleur ook niet mee. Zit dan nog midden in de grote boze migratie en tevens mijn laatste project. Nog even doorbijten en dan :bye: ;)

oh ja, en zo'n Galaxy Note is best wel uh.... Groot. 8O :?

Facebook-Like-Button-big.jpg

Pff, tweede kuurtje van de huisarts gekregen. Niet meer overdraagbaar, maar je wordt gaar van zo'n verstopte neus...en slecht voor je nachtrust.

Thuis bouwen gaat...

Pff, tweede kuurtje van de huisarts gekregen. Niet meer overdraagbaar, maar je wordt gaar van zo'n verstopte neus...en slecht voor je nachtrust.

Thuis bouwen gaat...

Jaja, dat zei je de vorige keer ook :hammer: :wink:

Weet je wat nog irritanter is, dat één oor dicht zit en daar zit een vreselijke brom in, alsof er een straat verderop een dieselaggregaat staat te draaien.... daar wordt je pas helemaal gek van :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back