Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Junkie
Je mail box is vol dus darom doe ik het zo maar.
het liefste alle bij![]()
alvast bedankt
@ Junkie: Nee ik hoef de Hydro niet terug :nooo: maak er maar iemand anders blij meeEdit: moet ook nog een kielvlakje op zie ik 8O
Toevallig nog een indoorregelaartje over? Zo nee, wat moet de Clik kosten? :wink:
Junkie,ik wil die hydro wel.
!@#$%^^&*%(*& ben de naam kwijt maar hoe heten de kunstof dingen op de roeren het is voor indoor vliegers
zal hem ff leegmaken .
de motortjes zijn alleen voor 2s lipo's geschikt , dus niet voor 3s .
ik zet ze voor je apart![]()
helemaal compleet zonder ontvanger 4 pilsjes wanneer ik op de club kom
hydro was het ja , oke die is voor jouw
op de club weten ze wel hoe je hem moet afbouwen .
!@# of$%^^&*%(*& ben de naam kwijt maar hoe heten de kunstof dingen op de roeren het is voor indoor vliegers
@ junkie
Graag. (Je mag ze ook aan choco mee geven hoor als je die tegenkomt )
Ik heb alleen maar 2s 240 mAh![]()
hoezo de verkoop, stop je junkie![]()
Hehe,WEEKEND !!!!!
Mijn nieuwe speeltje voor de zomermaanden is klaar![]()
leuk dingetjes siggy !
stiekum leuke vliegert kopen ?![]()
leuke vlieger marcel![]()
Ik vind hem uniek![]()
@Junk: Ik ga zondag ochtend indoor rammelen in de walrus. (hoe laat ookweer?) hehe. Vergeet dat altijden in de middag ga ik nog wat fladderen op het veld.
@Siggery: Kek toestelletje man. Leuk!
Nu.. Weeeeeeekend!
@Junk: Zie pb![]()
@ Junkie: 4 pintjes 8O :rolling: Is goed. Zou ik hem morgen kunnen komen ophalen?
Zondag is namelijk knallen in da hal
Minder goed nieuws. Mijn tante kreeg net de uitslag van de pet scan. Ze heb uitgezaaide borstkanker, en het zit overal. Longvlies ook, en dat is zeer ongunstig. Genezen is niet meer aan de orde.
morgen is prima , we hebben waarschijnlijk thuis rommel dagje ,dus kom maar langs .
pb of bel maar even wanneer je ongeveer komt .
Balen Pieter, dat zijn echt klote berichten. Sterkte