Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Crap!! Gaan we bewust elkaar de grond in trappen ofzo? Dan moet ik nog wat foam bij plakken geloof ik!!![]()
Afgelopen zondag scheen het ook het laatste uur een flinke demolition te zijn. Maar we laten iedereen met rust die het heel wilt houden
De Extra mag ook niet kapot :cry:
Iemand interesse?
Extra 330L + 50cc DA.
http://www.rcmodelbouw.com/dump/images/vliegtuigen/Extra/extra330L/vliegtuig_tafel.jpg
Ja, anders wordt het lastig afplakken...
Helaas even ander prioriteiten![]()
kniert je mag er wel 2 hoorZo ik ben klaar voor morgen, helaas geen puf meer om de Click te plakken :nooo: Wel de regelaar gedoneerd voor de reserve-disk :wink:
Straks lekker bankhangen met een bacootje erbij... ik heb zin in de demolition morgen
![]()
en dit gaat allemaal mee morgen![]()
kniert je mag er wel 2 hoor![]()
Zo ik ben klaar voor morgen, helaas geen puf meer om de Click te plakken :nooo: Wel de regelaar gedoneerd voor de reserve-disk :wink:
Straks lekker bankhangen met een bacootje erbij... ik heb zin in de demolition morgen
![]()
Iemand interesse?
Extra 330L + 50cc DA.
![]()
Ik overweeg nog om ook de Pawnee van de hand te doen.
![]()
Het begint een beetje vol te raken hier op zolder en aangezien dat, wat ik op het oog heb ook weer veel ruimte in beslag neemt.. Zal er toch wat plaats moeten maken![]()
je heb mazzl ik ben er ook morgen dan is het beter dan vandaag
VRAAG : WIE IS ER IN HET BEZIT VAN EEN INLAAT SPRUITSTUK VOOR EEN OS MAX 61 FS viertact
het onderdeel schijnd niet meer te leveren zijn.![]()
Hierbij alvast een bod van 200 eypo.Oh, dit wordt mn nieuwe project overigens...
![]()
Hierbij alvast een bod van 200 eypo.
Nee, je bent volledig genezen van je koopzucht. :?![]()
Als je weet wat voor motor erop komt, dan piep je wel anders met je 200 eypo![]()
Moki.... anders is het niks![]()
Probleem met Moki is dat het begint bij 150cc. Dan kom je snel op een kist van 3mtr span uit. Dat is me net te groot voor de Twingo..
Dus vooralsnog geen Moki ;-)
intresseJoop
geen inlaat spruitstuk maar wel een complete motor.
ik had 'm gekocht voor mijn mustang maar ik heb inmiddels een grotere gekocht; os fs91
ik doe er voorlopig niks mee.
halverwege deze pagina kun je 'm zien draaien.
bouwverslag-p51-mustang-15
![]()
![]()