Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@joop
je hebt PB
kees je pb terug
ik heb mazzl moet bija werken vannacht maar ik hou hem tegoed![]()
im:
Kom maar langs hoor, krijg je er ook één... of een pintje :wink:
ik heb even een vraagje : ik had m'n depdart werkend op de kast gelegd en als ik er nu een geladen lipo op aansluit blijft de regelaar piepen, het is steeds 1 sec een piep en dan weer 1 sec stil en dit gaat zo door, het betreft een Turnigy plush 12A-E, motor aangesloten is een Turnigy 2204-14T.
iemand enig idee wat dat kan zijn ? ( ik heb al meerdere lipo's geprobeert)
(als ik het werkend kan krijgen kan ik mss morgen toch nog indoor komen vliegen ^^ )
ik heb even een vraagje : ik had m'n depdart werkend op de kast gelegd en als ik er nu een geladen lipo op aansluit blijft de regelaar piepen, het is steeds 1 sec een piep en dan weer 1 sec stil en dit gaat zo door, het betreft een Turnigy plush 12A-E, motor aangesloten is een Turnigy 2204-14T.
iemand enig idee wat dat kan zijn ? ( ik heb al meerdere lipo's geprobeert)
(als ik het werkend kan krijgen kan ik mss morgen toch nog indoor komen vliegen ^^ )
grrrr ben er uit, kreng werkt..... reversing op de throttle uitzetten doet echt wonderen ...... zo nog ff 4 lipo's laden, tijd voor een pintje
PanneNkoek :rolling:![]()
Tot morgenochtend heren. Ik ga m'n auto vast inladen, scheelt morgenochtend weer wat tijdDikke kus en tot morgen!