Sleurhutje
Forum veteraan
Het is in ieder geval bash-proof.Netjes geplakt sleur.
Peeps, tot over een klein uurtje. Auto is afgelaaie. Heb er zin an!

Nog even de SE in de auto legt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is in ieder geval bash-proof.Netjes geplakt sleur.
Peeps, tot over een klein uurtje. Auto is afgelaaie. Heb er zin an!
Nog even de SE in de auto legt.![]()
Nee, zit nog net zo in de doos als bouwpakket als dat ik hem van Spikkel over nam. Gaat zo onaangeraakt retour. :? :lol:hey , heb je de se af ?zeker met een electrobom erin ?
![]()
Nee, zit nog net zo in de doos als bouwpakket als dat ik hem van Spikkel over nam. Gaat zo onaangeraakt retour. :? :lol:
Even broodje wegwerken en dan richting sporthal voor indoor raggen. 8) Even de laatste vliegers om zeep helpen. Ruimte lekker op. Diksk en GeeBee gaan we niet meer zien vliegen.Alleen de Zeikral en de Sumo nog.
grrrr ben er uit, kreng werkt..... reversing op de throttle uitzetten doet echt wonderen ...... zo nog ff 4 lipo's laden, tijd voor een pintje
Bedankt voor alle tips !
setje klaar zetten voor morgen,
Sky Hero, check
Easy star, check
Depdart, check
Misschien wel. Beperkende factor zijn de kinderen. :evil: En de boombox is niet opgeladen, staat al weken te nietsen in de schuur.Mwah, komt wel goed, oma maar even bellen....
-edit-
Nog snel de Zeikral plakken... 8O
![]()
Techieten zeggen altijd dat het de motor is. Maar eigenlijk zit er een kaboutertje met een muziekinstrumentje in. Daarom kun je ook liedjes kiezen in plaats van piepjes. :teacher:Het is altijd de motor die piept. De regelaar stuurt een korte puls naar de motor om die piep ten gehoren te brengen. Noobs denken altijd dat er een speaker in de esc zit![]()
![]()
Lekker druk op het veld vandaag...
En lekker gevlogen...
Vooral die kleine looping 8-O
en snel ff een filmpje geknutseld
ik zeg ,proostroost: , even nagenieten
Leuke impressie van de dag, jammer van die slechte cameraman![]()
*duikt weg om dingen te ontwijken
Klopt ik heeft de crashmato even uigelaten.Toen ik naar huis reed zag ik Gorby het dijkje nog oprijden![]()