Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Speciaal voor Oliesjiek
Is tijdens de internationale F3P wedstrijden in Frankrijk van een paar weken geleden

Laatst bewerkt door een moderator:
Speciaal voor Oliesjiek
Is tijdens de internationale F3P wedstrijden in Frankrijk van een paar weken geleden

Waarom zit daar zo'n ferriet lange golf antenne op? :? Is dat ding nog op 1030kHz of zo? :? En wat veel knopjes als je niet eens genoeg tijd hebt om je kist in de lucht te houden. :( :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het alleen te doen is vanwege meer kanalen...

7842_0_SPM18000_main_k1.jpg

@PB: wat wil je voor die trex 600 hebben en hoe verkoop je hem (als je hem al verkoopt). Vernam zoiets gister van je?

Gisteravond even in Vathorst wezen vliegen. De MX2 los gelaten en de nano Hawk. Er waren nog 2 anderen uit de buurt, een met een trex 450 en een die ook een trex 450 vliegt.

Doe mij maar vleugels. De MX2 vliegt subliem lekker. Nog iets meer lood (ofwel, grotere accu) in de neus en dan vliegt ie helemaal oke!.

@PB: wat wil je voor die trex 600 hebben en hoe verkoop je hem (als je hem al verkoopt). Vernam zoiets gister van je?

Gisteravond even in Vathorst wezen vliegen. De MX2 los gelaten en de nano Hawk. Er waren nog 2 anderen uit de buurt, een met een trex 450 en een die ook een trex 450 vliegt.

Doe mij maar vleugels. De MX2 vliegt subliem lekker. Nog iets meer lood (ofwel, grotere accu) in de neus en dan vliegt ie helemaal oke!.

Oef nog helemaal niet naar gekeken. Zal morgen wel even gaan kijken.
Waarschijnlijk gaat hij gewoon vliegklaar weg.

zo , weer een buffeldagje achter de rug .

na het werk nog ff testrit gedaan in de nieuwste panda , opties leuk ding , ff groter dan het laatste type , maar helaas hebben ze er een 2 cilinder in gekwakt met twinair met turbo , maar die maakt veel te veel herrie als je even leuk optrekt :mad:
wel meer power , maar het gaat hem niet worden voor mijn moeder , het word een nieuwe panda maar dan het type ervoor , gewoon lekker met 4 cilinder blok , veel degelijker en rustiger ;).

kreeg net nog een pakketje , ikke blij , maar helaas het was een baja pakket met ook nog is een heffing van een geeltje er boven op :(

vanochtend dacht ik nog , ach, ik ga weer is naar de club , na mijn werkdag denk ik , ik doe helemaal niets meer !!:nooo: :(

ik kom wel weer is naar de club als ik zomervakantie heb , dan gaat het wel ;)

veel plezier vanavond ;)

Spijker, als jij hem nou koopt dan doe ik bij jou een bod van 50-100 euro lager. Hij staat dan toch maar in de weg op je zolder ;)

Ik zal morgen is een lijstje maken van wat erop zit aan electronica enzo. En de spare parts even invetariseren. Dan zet ik hem wel op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back