Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ phils toppie hoor dat veld![]()
Hier zometeen lekker aan de hutspot met een balletje gehakt![]()
Ik krijg ook vrij van Maris, dus dat gaat weer gezellig worden![]()
Ik moest even de collega in Santpoort dumpen, gelijk maar even langs die toko gereden. Was nog net open, wel een Dogfighter gescoord. Ik sloop de setup wel uit de half gebouwde Blizzard. Is een Torcster Purple 3542-1450kV. Met een 60A Turnigy Plush regelaartje moet het lukken tot 6S.Ik denk er ook over, die dogfighter.. Kek toestelletje...
Blwegh![]()
blehh
wij hebben zojuist een bestelling geplaatst bij de shoarma tent
eerlijk saampjes alles delen , dus neem jij maris zondag maar , kan ik weer vliegen![]()
= prima, maar niet janken als ze niet meer naar huis wil he ? :help:![]()
Ik moest even de collega in Santpoort dumpen, gelijk maar even langs die toko gereden. Was nog net open, wel een Dogfighter gescoord. Ik sloop de setup wel uit de half gebouwde Blizzard. Is een Torcster Purple 3542-1450kV. Met een 60A Turnigy Plush regelaartje moet het lukken tot 6S.En van de Blizzard ook een mooie spinner met 9x6" klap prop. 8) Vanavond nog maar even knutselen. :lol:
Ik moest even de collega in Santpoort dumpen, gelijk maar even langs die toko gereden. Was nog net open, wel een Dogfighter gescoord. Ik sloop de setup wel uit de half gebouwde Blizzard. Is een Torcster Purple 3542-1450kV. Met een 60A Turnigy Plush regelaartje moet het lukken tot 6S.En van de Blizzard ook een mooie spinner met 9x6" klap prop. 8) Vanavond nog maar even knutselen. :lol:
Je kan hem ook frituren,beter als je receptje.Chinees vinden de meesten ook lekker,is dat raarAls die kat zoals nu met zijn nek op zijn mandje ligt, moet ik altijd denken aan die film......American history X. Is datt raar?
= prima, maar niet janken als ze niet meer naar huis wil he ? :help:![]()