Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker een leuk kissie hoor. Liggen er nog wat in Velsen? (kosten ze daar en incl setup?)

morgen ff lynx bellen maar .

setup heb je al , de motor die je hebt liggen voor je funjet kan er prima in .
servo's heb je vast wel
70A regelaartje en klaar .;)

dogfighter zal zo'n 8 tientjes kosten denk ?

Zeker een leuk kissie hoor. Liggen er nog wat in Velsen? (kosten ze daar en incl setup?)
Ik heb de kit voor 89,90 (had geen zin in geleuter en pingelen, had een beetje haast). Hij heeft nog een RR-versie liggen. Geen idee wat die moet kosten. Heb je nog wel een motor nodig en zo.

Oh ja, en een foto want anders.... :rolling:

dogfighter1_1.jpg

zaterdag vliegen maar ? :cool:
Het mot maar. Ik hoop een beetje van wel maar gaat wel kort dag zijn. Al het geneuzel met CA is klaar. Morgen de servos en de rest van de elektronica, nog wat verf en dan is het genoeg. :lol:

Waar kan ik hem nog meer halen?
Bij RC-Addict. Ik zit al anderhalve week in Zaltbommel maar ophalen voor 17:00 is kansloos. Is zo'n hobby winkeltje vanuit huis.

iedereen veel plezier Zaterdag, ik ga morgen offshore vanuit Kristansand, Noorwegen.
Ze zaten te springen om personeel, dus ik heb maar toegegeven.......

iedereen veel plezier Zaterdag, ik ga morgen offshore vanuit Kristansand, Noorwegen.
Ze zaten te springen om personeel, dus ik heb maar toegegeven.......

wat ben jij stom :D wordt het gezellig zaterdag is ie er weer niet :( nou lekker is dat weer, maar je zal het wel gezellie hebben mat al je vrienden daar :nooo: nou sterkte daar

wat ben jij stom :D wordt het gezellig zaterdag is ie er weer niet :( nou lekker is dat weer, maar je zal het wel gezellie hebben mat al je vrienden daar :nooo: nou sterkte daar

Ik hou ook van jou Joop:D
soms moet je mensen wel eens uit de brand helpen.....
Ik had er graag bij geweest, maar het is niet anders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back