Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weerbericht is weer bij gesteld op de KNMI site.
De voorspelling van zaterdag ziet er niet echt goed uit. laten we hopen dat het allemaal mee gaat vallen. We moeten natuurlijk wel vliegen.

GrTz Jasper

Wellicht verplaatsen naar zondag of volgende week zaterdag ?

Als het zaterdag regent ga ik thuis beginnen mijn binnenboel is op te leuken :-)

Posted via Mobile Device

Nee, Sleur moet gewoon niet komen, dan is het altijd lekker weer!

@Sleur,

Ik moest even test of je het echt niet kon horen.
Ook een goedemorgen.

Sta nu in de file bij hilversum.

GrTz Jasper

Die gast heeft een set webcams opgesteld, volgens mij heeft ie zelfs zo weinig te doen dat er een verrekijker naast z'n pc staat :rolling:

Laatst bewerkt:
Nee, Sleur moet gewoon niet komen, dan is het altijd lekker weer!
oke ,bij deze dient sleur zaterdag weg te blijven :mrgreen:
Ik hoor dat er tenminste twee sponsors zich vrijwillig aanbieden voor een leuke bijdrage voor de Super Dimona. 8O ;) :lol: Natuurlijk wil ik wel wegblijven, maar de grote vraag is wat het schuift. :yes:

Volgens WeatherPro (betaalde informatie) wordt het zaterdag na 16:00 uur beter. Desondanks 40% kans op flink water en een windje kracht 5 met stoten tot kracht 7. :? :(

zo net een pakketje uit hk onvangen.. met de lypo lader. (zelfde als sleur)

nu heb ik daar de vraagje over. kan ik deze http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7028

met deze http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6256
voeden??

want dit ik heb de rommel aangesloten, ingesteld, toen gaan laden, maar dat was snel klaar. om vervolgens uit te gaan, en met deze voeding niet meer aan te gaan????
een andere voeding heb ik helaas niet.....:(
Ja, die adapter zou het prima moeten doen. Controleer of het "achtje" van het netsnoer er goed in zit. LEDje zou dan moeten gaan branden zonder dat de lader erop zit. Om zeker te zijn dat de lader goed is, even het snoertje met de twee krokodillenklemmen en de voedingssteker op de lader en dan de autoaccu gebruiken. Elke willekeurige adapter is wel te gebruiken, bijvoorbeeld van een ander huishoudelijk apparaat. Enige voorwaarden zijn dat de spanning ergens tussen de 11,5V en 18V moet liggen, er tenminste 3A geleverd kan worden en dat de pluspool van de voedingssteker aan de binnenkant zit (zit een symbool op de adapter).

Ja, die adapter zou het prima moeten doen. Controleer of het "achtje" van het netsnoer er goed in zit. LEDje zou dan moeten gaan branden zonder dat de lader erop zit. Om zeker te zijn dat de lader goed is, even het snoertje met de twee krokodillenklemmen en de voedingssteker op de lader en dan de autoaccu gebruiken. Elke willekeurige adapter is wel te gebruiken, bijvoorbeeld van een ander huishoudelijk apparaat. Enige voorwaarden zijn dat de spanning ergens tussen de 11,5V en 18V moet liggen, er tenminste 3A geleverd kan worden en dat de pluspool van de voedingssteker aan de binnenkant zit (zit een symbool op de adapter).

zo net even op de auto accu geprobeerd. en gelukkig doet de lader het wel. de voeding daar in tegen geeft geen kick. geen lampje niets. dus die is heel snel al overleden. Ook zul je net zien.... geen juiste andere voeding in huis. pfff dan maar weer 3 weken op hk wachten!:(

heeft trouwens een van de heren een linkje met de manuel van de mx12?

ow. en als er nog iemand interesse heeft in dean stekertjes (hk) ik heb ipv 1, 5 pakjes besteld.:rolleyes:

zo net even op de auto accu geprobeerd. en gelukkig doet de lader het wel. de voeding daar in tegen geeft geen kick. geen lampje niets. dus die is heel snel al overleden. Ook zul je net zien.... geen juiste andere voeding in huis. pfff dan maar weer 3 weken op hk wachten!:(
Ik kijk morgen wel even op kantoor of ik nog een oude adapter van een notebook of printer heb liggen. Ik heb er ook één van 4A 12V die zo op de lader pastte. Die moet nog even in mijn laadkoffertje knutselen (kan nog in het deksel). Dus wacht nog even met bestellen tot morgen. :yes:

Ik hoor dat er tenminste twee sponsors zich vrijwillig aanbieden voor een leuke bijdrage voor de Super Dimona. 8O ;) :lol: Natuurlijk wil ik wel wegblijven, maar de grote vraag is wat het schuift. :yes:

Volgens WeatherPro (betaalde informatie) wordt het zaterdag na 16:00 uur beter. Desondanks 40% kans op flink water en een windje kracht 5 met stoten tot kracht 7. :? :(

Met deze verwachtingen blijf ik bijna zonder sponsering thuis... :rolleyes:
:bad-words: :twisted:

Zo de eerste stap naar de Hydrofoam kopie van Burp is gemaakt.
Het vleugelprofiel van de boddy heb ik net gesneden.
Eerst even malletjes gemaakt van dat dikke grijze karton.
Ik moet zeggen dat hij super strak is gelukt.
Nu gaan we de twee drijvers maken. Als die ook
lukken dan is de rest een koud kunstje.

Wordt vervolgt.......

GrTz Jasper

Zo de eerste stap naar de Hydrofoam kopie van Burp is gemaakt.
Het vleugelprofiel van de boddy heb ik net gesneden.
Eerst even malletjes gemaakt van dat dikke grijze karton.
Ik moet zeggen dat hij super strak is gelukt.
Nu gaan we de twee drijvers maken. Als die ook
lukken dan is de rest een koud kunstje.

Wordt vervolgt.......

GrTz Jasper
WorthlessWithoutPics.jpg

Ik ben erg benieuwd Jasper, als je zo snel doorbouwt heb je hem misschien zaterdag af, dan kun je samen met Burp lekker hooveren over het veld :( :(

@Phil,

Gaat niet lukken denk ik. Vanavond heb ik bar dienst op de club.
Kan dus niet bouwen vandaag.

*Gaat nu onderweg naar Leeuwarden*

GrTz Jasper

Ik ben erg benieuwd Jasper, als je zo snel doorbouwt heb je hem misschien zaterdag af, dan kun je samen met Burp lekker hooveren over het veld :( :(
Ja, een hydrofiel of vliegtuig met drijvers is wel een must gezien de hoeveelheid water die de laatste dagen gevallen is. Zal wel een soppende bedoening worden zaterdag. :cry: :?

Gaat niet lukken denk ik. Vanavond heb ik bar dienst op de club.
Kan dus niet bouwen vandaag.
Dan heb je dus een heel werkblad voor jezelf en genoeg supporters die de bekende aanwijzingen geven. :lol: ;)

Ja, een hydrofiel of vliegtuig met drijvers is wel een must gezien de hoeveelheid water die de laatste dagen gevallen is. Zal wel een soppende bedoening worden zaterdag. :cry: :?

daar ga ik dus niet met mijn oflov naar toe :shock::nooo: vies bah ;)

het clubgebouw lijkt me beter ;)

Waarom zou je in de klei gaan staan als je ook een professioneel aangelegde landingsbaan tot je beschikking hebt :confused:

Strak plan,tot aan je enkels in de modder is pure armoede :rolleyes: ;)
Ja, maar onze contributie bedraagt wel ruim 400 HoogTij Dollars per jaar. Da's natuurlijk wel wat anders dan die 85 Eypo voor de ACH. Wij hadden voldoende financiële middelen om een veld aan te laten leggen dat uitstekend gedraineerd is. Jammer dat ook wij onvoldoende middelen hadden om een knap hek er omheen te zetten waardoor er ook misbruik door derden plaats vond. :? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back