Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Strax maar even omruilen,ik kom wel even naar de Walvis.
Hoevroeg zijn de indoormannen daar?
Geen probleem hoor. :nooo: Zulke dingen gebeuren hè. ;) Het zijn ook erg herkenbare jasjes dus je verwacht niet dat er twee van hangen. :D

Was gisteren (of een paar uurtjes geleden :sleepy:) erg gezellig. Ik denk dat het zo voor mij 3D vliegen wordt maar dan ongecontroleerd :mrgreen:
Nu eerst daar nog zien te komen, is ook niet geheel legaal denk ik :cool:
+1 Het wordt in ieder geval geen aeromusical met twee vliegers bestuurd door één piloot. Zo erg is het ook weer niet maar een deel van de controle is toch wel ver te zoeken. Ik sliep net en toen ging de wekker alweer. :sleepy:

Ik lees dat het vannacht weer erg gezellig was op de ACH :D
Had zelf een rechtopzitten en gezelligdoen cursus,echt een aanrader trouwens :rolleyes:
Yep, je hebt echt wat gemist. Nog een gerucht opgevangen dat als je lid was geweest van de club, je ongemerkt gisteren je pieperschuimbrevet had gekregen. Maar ja, meneer wenst zich niet te binden aan verplichtingen jegens een club. :?

*propt zijn broodje al kijkend naar de laatste resten van de F1 in zijn waffel en gaat zo richting Goudvis*

Yep, je hebt echt wat gemist. Nog een gerucht opgevangen dat als je lid was geweest van de club, je ongemerkt gisteren je pieperschuimbrevet had gekregen. Maar ja, meneer wenst zich niet te binden aan verplichtingen jegens een club. :?

Hahaha,de aanvraag gegevens rollen op dit moment de printer uit ;)
Zoals eerder gezegd zou ik lid worden zodra het seizoen ging starten,ask Phil.

Bij deze dus :D

(zoekt nog even naar een pasfoto waarop geen jeugdpuistjes zichtbaar zijn )

@ Ronald

Mmmmm,printer weigert mee te werken en heeft zojuist geen vriendjes gemaakt :evil:

Maar ik neem aan dat deze inschrijfformulieren in het clubhuis aanwezig zijn ?
Aankomende Dinsdagavond maar even de spulletjes meenemen en het even voor elkaar maken ;)

Laatst bewerkt:
De rest ligt nog met een kater in zijn bedje denk ik :p

precies :mrgreen:

hier een overzicht van gisteren , foto's zeggen genoeg :mrgreen::mrgreen::mrgreen::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

IMG_0749.jpg

IMG_0750.jpg

IMG_0751.jpg

IMG_0754.jpg

IMG_0755.jpg

IMG_0758.jpg

IMG_0768.jpg

IMG_0770.jpg

IMG_0785.jpg

IMG_0787.jpg

IMG_0790.jpg

IMG_0791.jpg

IMG_0796.jpg

IMG_0803.jpg

IMG_0807.jpg

IMG_0814.jpg

duzzzzzzzzzzzz ;)

He lamme homo's waar zijn jullie nou :nooo: we staan hier wel met drie man te vliegen en een toeschouwer 8O

Posted via Mobile Device

De pomp heeft zo zien constant open gestaan,helemaal goed ;)

Dat jodeljurkje staat je overigens geheel niet slecht Phil.

@ Sleur

Vanmorgen was het zeker meer dit gevoel:

IMG_0751.jpg

Maar toch weer aanwezig in de Walvis,wel karakter hoor ;)

( die oranje jassen zijn zeer geliefd merk ik )

Nee, viel allemaal best wel mee. :nooo: Maar als je afspreekt te gaan vliegen dan doe je dat ook gewoon. :yes:

LOL @ 112, het waren de nummers van de bingo waarmee mevrouw Sleurmuts voor meneer Sleurhut de nodige prijzen in in de wacht wist te slepen. Bij ons wordt het knutselen op die manier aangemoedigd. Als meneer knutselt dan kan mevrouw stappen. Goed geregeld dus.
Posted via Mobile Device

ja ,het zijn echte bikkels ( of junken ):mrgreen:

ik had al eerder aangegeven niet meer indoor te vliegen , dat het na een feestavond gepland word ,tja ...
bovendien heb ik afspraken met het gezin ,dwz 1 dag vliegen in het weekend 1 dag gezins activiteiten ;)

volgend seizoen weer , dan kan ik ook rustig een nexus bouwen :p
ik heb nu alleen lastige indoorvliegers ,die voor buiten prima zijn .

En heeft bart genoeg tijd om de cessna te bouwen ,die hier netjes nieuw in de doos zit :p

@jasper ; bij deze is junkie er volgende winter weer graag bij , heb ik deze zomer genoeg tijd om (buiten ) te oefenen ;)

Nee, viel allemaal best wel mee. :nooo: Maar als je afspreekt te gaan vliegen dan doe je dat ook gewoon. :yes:

LOL @ 112, het waren de nummers van de bingo waarmee mevrouw Sleurmuts voor meneer Sleurhut de nodige prijzen in in de wacht wist te slepen. Bij ons wordt het knutselen op die manier aangemoedigd. Als meneer knutselt dan kan mevrouw stappen. Goed geregeld dus.
Posted via Mobile Device

Erhmmm......?
Sorry, maar de kalender die Jasper mij (ons trouwens) heeft gegeven, stond vandaag binnenvliegen in de Walrus niet op :nooo:
Ik huldt mij derhalve dan ook in onschuld.

Wel jammer, want dan had ik de index vandaag uit kunnen laten :evil:

Hallo mannen, alweer een (lange) tijd geleden :)
Ik zie Hoogtij niet meer in de posts verschijnen, zal wel gebouwd worden denk ik.
Maar waar is HT2 nu eigenlijk? Wil weer een keertje langskomen.
Heb alleen nog steeds de sav :P

Hallo mannen, alweer een (lange) tijd geleden :)
Ik zie Hoogtij niet meer in de posts verschijnen, zal wel gebouwd worden denk ik.
Maar waar is HT2 nu eigenlijk? Wil weer een keertje langskomen.
Heb alleen nog steeds de sav :P

Hoi Sergio,

Da's zeker lang geleden. HT2 is bij de eerste rotonde vanaf Zaandam, bij het pand van Mercurius.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back