Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ook goedemorgen. Wat een onrustige nacht zeg... ;) Maar ik heb de setup voor de Dimona aardig bij elkaar denk ik. :yes:

Wordt het dan toch deze :rolling: Hiermee kun je aardig 3D vliegen met de Danone ;) :cool:

C80-100-A.jpg

Wordt het dan toch deze :rolling: Hiermee kun je aardig 3D vliegen met de Danone ;) :cool:

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/catalog/C80-100-A.jpg
Yep, that's the one. ;) Of werd het toch een 600W 35mm 1000kV brommertje met een 10x5 APC-E prop? :? Gezellig met een 4S LiPo die ik toch al had van de Monsun (daar komen er dus wat van bij). Vertikaal stijgen is geen noodzaak maar behoort wel tot de mogelijkheden. :lol:

Ik ga de standaard stickers er ook weer af halen en nieuwe laten snijden. Mooie blauwe hippe vlammen. Misschien Nick vragen om te airbrushen. Maar dat moet dan wel met lak op nitro-basis omdat het anders niet op de glasvezel romp blijft zitten.

Nee, niet naar gekeken. Maar ga dan voor de tweede setup. Een 20mm binnenlopertje van 4000-5300kV, 18A-25A regelaartje, 3S LiPo die 20A piek kan leveren en een propje 7x4 tot 5x3. Of een 22mm 1400-2000kV buitenlopertje met 7x4 SF prop.

Codering van de motortjes is simpel:
Eerste twee cijfers is de diameter
Tweede twee cijfers de lengte van de motor
Achter het streeptje het aantal kV of windindingen per pool
Posted via Mobile Device

Ik ga vanavond kijken of ik dit kan vertalen naar BYM's :mrgreen:

helaas geen veld voor siggy doordeweeks.
vrouwtje is pas rond half acht thuis.
wij eten pas om acht uur,dus heeft nu nog even geen zin.
als het zometeen weer langer licht is natuurlijk wel.

probeer vanavond nog wel even op de club langs te komen:-)

Alles weer losgehaald en vervolgens weer in elkaar gezet volgens de tutorials van team fasteddy,nou maar hopen dat het gewerkt heeft :cool:

Veld zal niks worden.

De hele week druk, gisteren weg, morgen weg en de rest van de week de vrouw weg (en ik ook nog). Vandaag is de mogelijkheid dat we beide thuis zijn, ik zie wel even.

conclusie phil; weinig animo voor de vliegers :)

voor mij ook geen drossel ,ik heb al een paar drossels op :mrgreen:

ik hoopte op vrijdag middag vliegen op ht2 ,iedereen zal een lang weekend nemen , maar het weer zal dan niet zo best zijn :(

Wordt het lekker rustig denk ik.

Vrouw is nog niet thuis, maar spullen liggen al in de auto.
Dat wordt een broodje eten.

GrTz Jasper

Hier nog een VELD man.
Ik eet zometeen bij mijn moeder, waar ik nu al ben, en rijdt zometeen meteen naar het veld toe.
Mij benieuwen hoe ver ze zijn met de oprijlaan, want je kan niet langs een andere auto heen, maar ff kijken ter plaatse .....

Moet alleen, bedenk ik me net, voor Phil eerst nog even langs huis om koppelstukjes op te halen voor brandstof tank, suffie is weer wat vergeten mee te nemen grmbl

Gaan er vanavond nog mensen (of beesten :wink:) naar het veld?
Nee, er staat een flinke woei op de open vlakte. Ik wilde vanmiddag even een half uurtje MiniMaggen maar de windzak stond horizontaal en ik waaide zowat uit mijn oranje jasje. :? De wind is er gaande de uren niet minder om geworden.

Ik kom vanavond wel naar de Drossel,maar niet naar het veld.;)
Wij gaan lekker plakken, hè lieverd. ;) :mrgreen: :rolling:
Neem je een ontvangertje en je zender mee? Kunnen we alles gelijk afstellen (neem ook het boekje van je zender mee, wel zo makkelijk voor mij). :thumbsup:

ik hoopte op vrijdag middag vliegen op ht2 ,iedereen zal een lang weekend nemen , maar het weer zal dan niet zo best zijn :(
Ja, volgens het KNMI niet. Maar de betere weerdienst die het vaker goed heeft voorspeld dan het KNMI zegt:
Vanaf 14:00 uur 15°C, 30 minuten zon/uur, 4% kans op neerslag van maximaal 0,01mm bij een windje kracht4 met windstoten kracht 6.

Dus wel lekker weer maar flinke wind. :yes: :?

Ik kan vanavond niet naar het veld, Heb bardienst....

Dus vroeg naar het ACH gebouw, snel ff een elipsia clonen :mrgreen: , en dan bardienst
Ja, maar vandaag ga ik wel op tijd (voor morgen) naar huis. De bankneger kon vandaag niet dus nu moet ik mijn kansen grijpen natuurlijk. 8O :oops: :D

Vanavond behalve de gecrashte Nexus die we gaan oplappen voor Bart zodat hij een eerste indoor ervaring zonder zenuwen kan opdoen. Hij heeft immers zelf al de nodige perforaties aangebracht met zijn Skippy. :lol: Gaan we mooi een nieuw neusje op knutselen. En natuurlijk de NeuroFighter om, als er nog tijd over is, van piepschuim een neus op te zetten zodat-ie in de verkoop kan. 8) En.... De Superrrrrrr Danone om even aan te verlekkeren.

Ik ben rond 19:30 bij het clubhuis. :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back