Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat nu naar het veld
Zal bedrogen uitkomen want ondertussen spettert het weer en wordt het snel steeds donkerder... :evil: JUNK!!!! :mrgreen:

*bakt een rum rozijnen/citroen cake om de middag door te komen* :worship:

*ziet dat bestelling twee van HC uit HK per post/envelop verstuurd is vannacht*

*gaat geduldig zitten wachten en plakt en snijdt ondertussen wat verder in het schuim van de MiniMag voor verlichting*

heeft net het klantenrondje achter de rug ( werden er steeds meer ,want de buren wouden ook graag een offerte :p, gaat lekkerrrrrrrr zo :worship:

administratie weer op orde ,en nu druk a/d knutsel met de twister, zodat die ook vanavond vliegklaar op de plank ligt :p
maiden zal wel ergens door de week zijn , weekend vliegen zal wel weinig voorkomen ,omdat er niemand 's avonds wil vliegen :)

goeie smiddags vliegsletten/fladdersnollen.
Wat is nu de beste methode van verzenden uit foukie youkie land (HK)?
Ik zag dat sleur ook wat besteld had maar dan met brief post?

goeie smiddags vliegsletten/fladdersnollen.
Wat is nu de beste methode van verzenden uit foukie youkie land (HK)?
Ik zag dat sleur ook wat besteld had maar dan met brief post?
De goedkoopste, meestal Registered Air Mail. Indien je onder de 250 gram en $79,00 blijft dan past het in een envelop. Omdat het allemaal kleine dingetjes betrof was dat mogelijk en dus de goedkoopste (en waarschijnlijk ook snelste) manier. Alleen heb je geen enkele tracering dus geen idee waar de envelop is. :? Kies nooit EMS tenzij anders niet mogelijk is (bijvoorbeeld als je een compleet vliegtuig koopt). Want dan weet je zeker dat je een oor aangenaaid wordt door oplichtende vervoerders die te lui zijn om dingen vlot af te handelen maar wel de verkeerde hogere invoerrechten opstrijken. :evil:

zo , de twister = ready to fly ( zie link )

[media=youtube]E9MQMOK3AMI[/media]

nog een beetje bestickeren enzo , staartvleugel is weer gemaakt ( ik had hem een beetje knullig laten vallen :()

setup = 2200kv turnigy
30 amp regelaar
4,7x4,7 prop
voor het mooie kan er zo'n mooie grote prop houder op , eerst maar is vliegen ;)

sleur ; die 610 tot 800 mah lipo's die ik ga gebruiken ,hebben toch ook van die dunne draadjes , heeft het dan zin om daar die vette deans aan te solderen ?

ik kan wel ff testen hoe warm de bedrading word bij 10 seconden volgas.

kan niet wachten om te testen , morgen avond lijkt me een goed plan :-D

[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zojuist de Genius70 aan de RS232 connector van Graupner gehangen, en wat denk je .....

Helemaal niets.
Blijkt mijn USB to SERIAL adapter defect te zijn .....
Kan ik de boel nog niet dichtbouwen :sleepy:

Zo maar even een kippetje voorzien van wat kruiden, en de grilloven aanslingeren en er een pen doorheen drukken en hem in de grill hangen :thumbsup:

net ff testje volgas gedaan ,en idd na 10 a 15 seconden word het stekkertje vrij warm , de bedrading hooguit wat lauw .

toch maar de deans monteren ?:)

Ik ook niet hoor :mrgreen: ;)

vliegen ,vliegen ,wij zijn gore vliegbeesten , we moeten gewoon vliegen ,we zijn electrosletten /brandstofhosmosen , denken aan vliegen ,willen fladderen ,knutselen/bouwen ,stukvliegen, repareren ,en weer testen /vliegen .

maar ik ben druk druk druk ,met gezin ,en werk en weer het gezin en weer met werken ,offreren , opmeten , daarna weer uitvoeren ,dus werken en dan .....weer het gezin ,

word weer tijd om te vliegen denk ik :mrgreen:;):worship:

Even thuis een discussie maar ik denk dat er een kans is om nog rond 20:00 uur een accuutje te legen met de MiniMag. Meer info volgt.

@BYM: Als je haast hebt dan kun je mijn kabel even lenen of neem hem dinsdag mee. Is een CP2102 en werkt perfect onder Windows XP/Fiesta.

Posted via Mobile Device

@Sleur en de rest natuurlijk ook,

Ga je dan naar het ACH veld?
Zo ja dan kom ik ook ev en om 20:00.

Ben net klaar en kom 35 stenen te kort 20X30.
Morgen maar even bij Smitco langs.

Hopelijk blijft het droog?

Tot vanavond...

GrTz Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back