Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
;)
De Baja parts liggen al maaaaaanden in mijn dashboardkastje,klaar om van eigenaar te wisselen.

Morgen ben ik in Amsterdam , en als het goed is word dat geen lange dag , ik krijg een nieuwe wals , en daar moet nog het e.e.a over besproken worden , dus ik verwacht dat ik gewoon op tijd klaar ben , zullen we morgen even contact houden ?

@phil. had je de servo's binnen?:D
ook heb ik zojuist het lijk van de EZ ontleed. en kwam daar bij een 2700 inrunner tegen, die enkel 3 lypo's gevlogen heeft.
wanneer kan ik deze samen met een kratje van het gewenste biermerk, langs komen brengen

SmileyBeer.jpg

Sleur pas op! : Skippy leeft weer!!!

@ Sleur:
(jij mag nooit meer raden!);)

je "worst nightmare" indoor kist is ook weer a live! :shock:

Zojuist voorzien van een Brushless set up :

IMG_3136.JPG

-edit-

Morgen even netjes de kabeltjes doorvoeren en solderen en voorzien van krimpkous en een laadsnoertje maken voor de mini LiPo's.
Motorkapje monteren en dan is ie weer ready to (be) destroy(ed) :shock: :cool:

Laatst bewerkt:
@phil. had je de servo's binnen?:D
ook heb ik zojuist het lijk van de EZ ontleed. en kwam daar bij een 2700 inrunner tegen, die enkel 3 lypo's gevlogen heeft.
wanneer kan ik deze samen met een kratje van het gewenste biermerk, langs komen brengen

http://i112.photobucket.com/albums/n192/Brielle82/SmileyBeer.jpg

Hoi Sjoerd, idd de servo's binnen gehad gistermiddag laat. Precies op tijd want ik had er al één nodig :(

Kom je dinsdach ook naar de club, kratje is niet nodig hoor :nooo: Eén pilsje is genoeg :thumbsup: Anders een andere keer hoor.

@Bart: Mooi gedaan. :thumbsup: Kun je naar hartelust oefenen met propellors in de Nextus te jagen. :rolling: De Skippy moet een stuk sneller vliegen dan de Nextus dus hou de Skippy maar voor windstille zomeravonden. :yes:

@Sjoerd: Als je deze kant op komt zorg ik er wel voor dat de Holiday er ook komt. Moet er nog wel om 22:00 uur zijn. :? ;)

Posted via Mobile Device

@ phil, sleur.

zoals het er nou naar uitziet, kan ik dinsdag avond weer even een pilsje komen uitdelen/happen.
Maar de huidige klus die ik draai, vraagt wel veel adhoc interventie dus ik kan het pas met zekerheid dinsdag, na een uurtje of 4 melden.

en sleur, ik had ook graag dat depron kistje. vind ik leuk om te bouwen. en evt. later mee te vliegen!:mrgreen:

Laatst bewerkt:
Ronald is deze nog te klein .
Conrad Electronic - System Information
Sorry link is niet goedhttp://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTI4MjE0ODQxODc=?~template=PCAT_PRODUCT_ZOOMBILDER&alle_bilder=http%3a%2f%2fmedia%2econrad%2ecom%2fm%2f2000_2999%2f2000%2f2050%2f2057%2f205750_BB_00_FB%2eEPS%2ejpg%3b&product_description=Al+servohoorn+83+mm+titanium+JR&bild_ungleich=0&akt_image=

Laatst bewerkt:
@ BYM: Net even de klittenbandvleugelbevestiging gemaakt, werkt perfect met jou tape spulletje :worship:

@ Sleurhutje: Met hoeveel C mag ik die LRP-lipo's opladen?

@ Bart: thanx voor de scharniertjes, binnenkort gaan ze airborn :wink:

@ Sleurhutje: Met hoeveel C mag ik die LRP-lipo's opladen?
Ik laad mijn accu's meestal met 1,5C tot 2C. Ik heb geen ervaring met de LRP maar ik ga er vanuit dat het knappe accu's zijn omdat ze voor autorijden gebruikt worden. En als er wel één groep is die niet alles volgens het boekje doet, dan zijn het wel autorijders. Dus de eerste paar keer 1C tot 1,5C laden en dan gewoon 2C doen. Je hebt een goede lader dus die regelt de zaakjes wel goed. :yes:

@ sleur. ik zou graag als nog die regelaar (borstel) van je overnemen.
Noteert de Holiday 480, Mega Raven en Pico 30A regelaar voor Sjoerd. Stopt daar stiekem ook de ongebruikte Permax 400 bij. Ik moet alleen even kijken hoe ik het op tijd richting de ACH krijg want ik weet niet of ik 22:00 uur ga redden en tegenwoordig gaat die tent al om 22:30 uur dicht (was vroeger wel even anders 8)).

He sleur hoe kan je status van je pakket zien uit fouki youki land, ik heb 1 pakket binnen en zit er nog op 1 te wachten, en die is belangrijk daar zit de lader in.

Ronald is deze nog te klein .
Conrad Electronic - System Information
Sorry link is niet goedhttp://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTI4MjE0ODQxODc=?~template=PCAT_PRODUCT_ZOOMBILDER&alle_bilder=http%3a%2f%2fmedia%2econrad%2ecom%2fm%2f2000_2999%2f2000%2f2050%2f2057%2f205750_BB_00_FB%2eEPS%2ejpg%3b&product_description=Al+servohoorn+83+mm+titanium+JR&bild_ungleich=0&akt_image=

Uhhhhh.....:shock:

Ik krijg niet te zien wat er achter deze link zit...........,
ook de 2e geeft een error...:confused:

---edit: gevonden

Laatst bewerkt:
He sleur hoe kan je status van je pakket zien uit fouki youki land, ik heb 1 pakket binnen en zit er nog op 1 te wachten, en die is belangrijk daar zit de lader in.
Als je bij je bestellingen kijkt dan staat daarachter een knop met de verzendcode. Via de website van Hong Kong Post kun je de status zien. Zo langs als daar staat "Pending Customs Inspection" is deze nog ergens op Schiphol. Op de dag dat het pakket bezorgd wordt, zal de status na de nachtelijke update wijzigen in "Delivered". Dus meer dan dit is er niet te zien en moet je braaf wachten. Doe ik ook nu al ruim twee weken. :evil: :cry:

Volgende keer laat ik alles in enveloppen versturen. De laatste envelop met elektronische schakelaars was er met 5 dagen. 8O En met de postzegels uit China maak je wannabe-verzamelaars ook nog gelukkig. ;)

Heeft het MBF geblokkeerd in de firewall zodat meneer Gorbatsjov aan het werk kan gaan in plaats van hier rond te hangen. :rolling:

-edit-
Dit ziet-ie nu op zijn scherm... :lol:
2rr84sy.jpg

Laatst bewerkt:
Heeft het MBF geblokkeerd in de firewall zodat meneer Gorbatsjov aan het werk kan gaan in plaats van hier rond te hangen. :rolling:

Lekker he zo'n vrije dag maar ben druk in de weer met de modificatie van de rolroeren.
Als ik op die link druk krijg ik aleen de verzenddatum te zien 1 heeft hongkong verlaten op 27 april en 1 op 29 april meer info krijg ik niet.Ze kunnen me :showass: kussen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back