Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, weer niet vliegen :(

Nu maar wachten op de Junior bij de gezelligste winkel van HK.

Volgens mij heb ik alle delen voor de junior wel liggen, regelaar, servo's en 2S 2050mAh accu. Bouwen mag volgens mij geen naam hebben, beetje in elkaar frutselen. Hopenlijk volgend weekend er mee vliegen.

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik alle delen voor de junior wel liggen, regelaar, servo's en 2S 2050mAh accu. Bouwen mag volgens mij geen naar hebben, beetje in elkaar frutselen. Hopenlijk volgend weekend er mee vliegen.

Bouwen mag idd geen naam hebben, hij zit in ca. 4 uurtjes in elkaar :yes: Gewoon met POR en een nachtje laten drogen :thumbsup:

Alleen verlengkabels voor de servo's heb je denk ik nog nodig.

Wat een woeieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeee 8O

Zometeen maar even naar RCT,moet toch wat te bouwen hebben dit weekend :-D

Wat een woeieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeee 8O

Zometeen maar even naar RCT,moet toch wat te bouwen hebben dit weekend :-D
Helegaar niet erg die wind want.... Sleur gaat het hele weekend (buiten de sociale verplichting om) bouwen aan de Super Danone. De TNT'er stond er met een pakketje. Wel een acceptgirootje erbij, gelieve direct te voldoen anders geen pakje. :? Bij de Douane kwamen ze er waarschijnlijk ook niet meer uit. Waarde op de doos was $66,00, gemakshalve hebben ze op de naheffing maar een waarde van €66,00 aangehouden en daar 19% BTW over geheven. En dat plus €12,50 transport-/inklaringskosten van TNT maakte €25,04 (op een bestelling van ruim $250). Valt nog reuze mee, ik ben weer een gelukkig mens. :mrgreen:

Oh ja wel knut dat ik gisteren de 2x 2 servo's apart/extra besteld heb. :? Nou ja, die komen wel weer op. :yes:

Eindelijk Sleur, je kan gaan bouwen :-D

Vanmiddag even het gras waaien.... Euhhh ik bedoel maaien :rolling:
De vlieger kan wel in de achterbak blijven liggen want met deze wind ligt hij zo 5 km verderop 8O
Gelukkig wordt het weekend wel goed :yes:

Eindelijk Sleur, je kan gaan bouwen :-D

Vanmiddag even het gras waaien.... Euhhh ik bedoel maaien :rolling:
De vlieger kan wel in de achterbak blijven liggen want met deze wind ligt hij zo 5 km verderop 8O
Gelukkig wordt het weekend wel goed :yes:

Rijdt even langs RCT en dan even langs het veld om Phil te filmen op de trekker :D

Rijdt even langs RCT en dan even langs het veld om Phil te filmen op de trekker :D

Ben er pas rond 14.30 - 15.00

Eerst nog:

- pauzeren
- werken
- thuis kentekenplaat ophalen :(
- naar de club de maaier ophalen
- naar het veld
- 100.000 rondjes rijden
- nog een keer 100.000 rondjes rijden want kwam tot de conclusie dat de messen niet naar beneden stonden :sleepy:
- Siggery handen schudden
- boel opruimen
- naar huis
- pils pakken :mrgreen: :celebrate:

Laatst bewerkt:
*gaat ook een ATV-uurtje of twee invoeren vanwege de vele nachtelijke uurtjes werk de afgelopen week*

Moet... Knutselen... Aan... De... Danone... :hammer:

*ontkent zijn verslaving nog steeds* :lol:

Zit nu in rotterdam. Nog een uurtje en dan richting RCT. Even wat canopy lijm halen voor de SomeThin Extra. Hoop dat hij zaterdagmiddag de lucht in kan.

Laterrrr....

Jasper

Jullie gaan allemaal leuke dingen doen.
Bah Bah en nog eens bah.
Hou toch een op met dat kinderachtige vliegtuigjes spul, word eens volwassen.
Zo dat is er uit ,ga nu lekker aan mijn diskje freubellen.

Jullie gaan allemaal leuke dingen doen.
Bah Bah en nog eens bah.
Hou toch een op met dat kinderachtige vliegtuigjes spul, word eens volwassen.
Zo dat is er uit ,ga nu lekker aan mijn diskje freubellen.
Pfff, alleen nog maar 3 plakbandjes en wat elektronica erin hangen. Lekker moeilijk. :? ;) :lol:

*wilt graag weg om te knutselen* :(

Wat voor servo's heb je besteld sleur? Goed voor de Junior van mij? Zo ja dan wil ik ze wel overnemen.

Net bij de dealer geweest in Zwaag, leuke auto, moeten nog wel wat doen aan de kleine deukjes/krasjes maar dat gebeurd vandaag/volgende week. Ook gaan er 235/17 wielen onder :thumbsup:

Volgende week proefrit en als we tot elkaar kunnen komen wat betreft de prijs dan heb ik over twee weken een T5 :banana:

Wil ook vliegen...vliegen...vliegen....

Is de Junior al binnen? :rolling:

*zit niet meer in de ontkenningsfase maar negeert het gewoon*

Wat voor servo's heb je besteld sleur? Goed voor de Junior van mij? Zo ja dan wil ik ze wel overnemen.

Net bij de dealer geweest in Zwaag, leuke auto, moeten nog wel wat doen aan de kleine deukjes/krasjes maar dat gebeurd vandaag/volgende week. Ook gaan er 235/17 wielen onder :thumbsup:

Volgende week proefrit en als we tot elkaar kunnen komen wat betreft de prijs dan heb ik over twee weken een T5 :banana:

Wil ook vliegen...vliegen...vliegen....

Is de Junior al binnen? :rolling:

*zit niet meer in de ontkenningsfase maar negeert het gewoon*
De servo's zijn twee micro servo's Scanner-RC SSV-9314MG en twee low-profile servo's Scanner-RC SSV-9610MG. De twee kleine servo's kunnen mooi in de 64cm Nemesis en de low-profiles komen in de Jodel Robin DR400-180 (loop van de zomer helemaal kaal schuren en dan weer opbouwen heen en toch elektro conversie doen, moeten er dan sowieso nog twee bij voor in de vleugels vanwege de remkleppen). Dus ze komen echt wel op. Net als al die dikke brommers (C3542 1000Kv/1100Kv/1450Kv en de indirect onderweg zijnde C3548 1100Kv).

-edit-
Zitten er ook gordijntjes in de bus? Wel zo hip, val je minder op. ;) :lol:

Hier in 0251 regent het bij een stevige windkracht 7. :onweer:

*heeft geen verslaving, de rest van de wereld kijkt er verkeerd tegenaan* 8O :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Ben er pas rond 14.30 - 15.00

Eerst nog:

- pauzeren
- werken
- thuis kentekenplaat ophalen :(
- naar de club de maaier ophalen
- naar het veld
- 100.000 rondjes rijden
- nog een keer 100.000 rondjes rijden want kwam tot de conclusie dat de messen niet naar beneden stonden :sleepy:
- Siggery handen schudden
- boel opruimen
- naar huis
- pils pakken :mrgreen: :celebrate:

Ben net weer thuis van RCT om even mijn trainertje op te halen.
Ook nog even samen met BYM langs het veld gereden maar Phil was er inderdaad nog niet.
Staat echt een storm op het veld,dus zuidwester opzetten Phil :D

Dus nu maar even bouwen aan de :confused:

DSC_0105.jpg

DSC_0102.jpg

DSC_0103.jpg

DSC_0104.jpg

WTFF 8-O 8-O 8-O NU AL KLAAR ????????????????????????

Ja,Rob is zo vriendelijk geweest hem alvast te bouwen.
En deze Calmato te voorzien van Brushless motor en een PHOENIX 45 ampere regelaar ;)

Alleen zelf nog even de plastic kwikkies vervangen door alu exemplaren,accu monteren en het CG punt afstellen en klaar is ie :rolling:

Ben net weer thuis van RCT om even mijn trainertje op te halen.

.....

Ja,Rob is zo vriendelijk geweest hem alvast te bouwen.
En deze Calmato te voorzien van Brushless motor en een PHOENIX 45 ampere regelaar ;)

Alleen zelf nog even de plastic kwikkies vervangen door alu exemplaren,accu monteren en het CG punt afstellen en klaar is ie :rolling:
Goede keuze. :thumbsup: Beproefd modelletje dat lekker rustig vliegt (kan natuurlijk ook gek als het moet ;)).

*voorziet aan het eind van de maand een grote verzameling HT'ers met echt brevet* :teacher:

Goede keuze. :thumbsup: Beproefd modelletje dat lekker rustig vliegt (kan natuurlijk ook gek als het moet ;)).

*voorziet aan het eind van de maand een grote verzameling HT'ers met echt brevet* :teacher:

Er is mij ooit door een zeer ervaren modelbouwer verteld zeker niet alleen voor het uiterlijk van een toestel te gaan maar meer te kijken naar de vlieg eigenschappen van een beginners toestel ;)

In mijn geval sla ik twee vliegen in 1 klap,want ik vind bovendekkers namelijk ook nog erg mooi om te zien :D

Siggy gaat ook heel erg hard schreeuwen om een instructeur.

Erik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolling::rolling:

Pfff, alleen nog maar 3 plakbandjes en wat elektronica erin hangen. Lekker moeilijk. :? ;) :lol:

*wilt graag weg om te knutselen* :(

He sleur donderdag avond zat er 1 op de club die had hem zo inlkaar moet je ook eens doen je onderdelen meenemen er altijd wel iemand die je wil helpen.

Ps nog bedankt he.

He sleur donderdag avond zat er 1 op de club die had hem zo inlkaar moet je ook eens doen je onderdelen meenemen er altijd wel iemand die je wil helpen.
Tof, zou hij er dinsdagavond ook zijn? Neem ik mijn spulletjes mee, vandaag eindelijk mijn doos met ellende binnen gekregen. Kan hij mijn 4 Disc's ook afmaken want daarvoor zitten de motortjes bij de spulletjes. :yes: :thumbsup: ;)

Ps nog bedankt he.
You're welcome. PORren voor gratis bier is nooit verkeerd. :celebrate: :mrgreen:

Zo, toch maar besloten om morgenochtend te gaan maaien :-D want bij de club begon het te regenen, net alles opgeladen en klaar om naar het veld te gaan :evil: :evil:

@ Siggy: leuke kist man, nu op naar het motorbrevet :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back