Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Siggy en Junkie : thx
@Junkie, hee maar ik heb er ook een hard en een zacht dakje bij hoor :rolling: :
![]()
Ik bel je als ik weet dat ie er is maar zal pas na 4 uur zijnMorgen de hele dag wachten naast de telefoon (en als hij binnen is als een speer naar HK (Dichtbij) om de Junior op te pikken
Gladoor rulez![]()
Ik bel je als ik weet dat ie er is maar zal pas na 4 uur zijn
Gaat het wel goed met jeZijn mijn propjes al binnen :rolling:![]()
![]()
![]()
*gaat naar de klok kijken tot dat ie weg mag * :morning: :sleepy: :morning:*gaat naar de klok zitten staren tot het 16:00 uur is* :morning: :sleepy: :morning:
*gaat vervolgens bij de telefoon zitten wachten tot Gladoor belt dat de spinner er is*
*gaat zijn spinner ophalen*
*gaat 3mm berkenmix halen om de cockpit van de Danone te monteren* 8O
Nope, tussendoor vliegen is er niet bij vandaag. Misschien vanavond een uurtje maar zelfs die kans is klein. Liever de Danone helemaal RTF maken. 8) Morgenochtend weer indoor, het wordt toch rukweer. :evil:
Kwam dat pakketje via GLS? Ik heb het aan onze vriend van GLS gevraagd en samen met hem de lijst doorgelopen maar er zat geen pakketje voor Suzuki Beverwijk bij. :? :cry:*gaat naar de klok kijken tot dat ie weg mag * :morning: :sleepy: :morning:
* heeft al gebeld met het aflever adres maar nog niks *
* gaat zo maar een hapje eten *
* en weer wachten op een verlossend bericht *c:
Ik kan mijn eigen Scalpel terugkopen. Hou ik er toch nog 30 eypo extra aan over. 8O :rolling:Ik heb nog wel een scalpeltje te koop om indoor mee te raggen![]()
....................................................ergens een ouwelullenbakkie te scoren is (iets in de vorm van een mm ofzo)
Ik kan mijn eigen Scalpel terugkopen. Hou ik er toch nog 30 eypo extra aan over. 8O :rolling:
Ik heb nog een Carisma GT14, XRay T1M en HPI Sprint-2. :?
Ja, verdoemme. Zit ik me uit de naad te typen om wat eerder weg te kunnen... :? Nou, dan ga ik rond 16:30 wel even op het veld MiniMaggen (tenzij mijn spinner binnen isBen superblij vandaag:IK MAG WEER EENS EEN MIDDAGJE OVERWERKEN !!!!!!
:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:
Ah, okay, we gaan indoor racen. Neem ik de GT14 wel mee. Maar uh... Mag je wel banden smeren dan, geeft vreselijke strepen op de vloer hoor, mijn bandjes hebben wel grip.Neem die dan even mee morgen met Indoorvliegen. Zal ook even een F1 wagen meenemen.
Rijdt niet zo hardt maar toch leuk. +/- 40Km/h.
GrTz Jasper