Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben wel een toeter gehoord vanmiddag Ronald.
En hebben onze hand opgestoken;-)

Zo zie je maar weer dat het wakend oog altijd aanwezig is he ;-)
Hahaha, ik zeg nog tegen Siggy: Altijd zwaaien als je getoeter hoort, je weet nooit wie het is. En bingo... 8) ;)

Het burgertje was zeker een top idee. :thumbsup:

*vreet en zuipt vrolijk verder op kosten van de zaak* 8O ;)

Posted via Mobile Device

Nog even de beloofde foto van de spinner en prop ;)

DSC_0003.jpg

En mijn vliegtuig beschermtijgers :rolling::rolling:

DSC_0131.jpg

DSC_0132.jpg

Ze zijn zo lief :-D

Zo, 3:24 en de Urinoir is helemaal af. Kan zo de lucht in :banana:
Moet nog wel de servo's afstellen maar dat is zo gebeurd.

Zelfs de stickers zijn geplakt en de canopy zit keurig met het magneetje vast. Alles getest en werkt natuurlijk ;)

Ook meteen maar een setje Deans aan de Watts Up gezet zodat ik deze ook kan gebruiken. Nu alleen nog maar de tijd vinden om de maiden te doen.

Iedereen ligt zeker weer te slapen? Watjes :rolling:

.

Iedereen ligt zeker weer te slapen? Watjes :rolling:
06.35 uur
Je ligt zeker nog in je nest te slapen? watje :p ;) :rolling:

short_term_vandaag_2009_dag.png

Wordt weer een supermooi weekend! :zon: :zon: :zon:
Ook maar even een Pinkster III ingepland!

In 1574 leverden de Zaankanters tijdens de Pinksterdagen ter hoogte van de huidige Zaanse Schans slag met de Spaanse bezetter. Met succes. Op Derde Pinksterdag verdreven de Zaanse strijders hun aanvallers. Sindsdien wordt in de Zaanstreek Pinkster 3 gevierd, als herinnering aan deze overwinning tijdens de Tachtigjarige oorlog.

Inmiddels dus 435 jaar geleden,maar wel een goede motivatie om als Zaankanter een extra dagje vrij te hebben. :thumbsup:

Watje?? ik ben er ook alweer uit hoor. Veel te mooi weer om te slapen :mrgreen:

Even boodschappen doen en dan miosschien wel even vliegen, meer liefhebbers?

Pinkster 3 neem je gewoon vrij als je het niet krijgt. Burpie ook vrij en met de familie lekker naar de Efteling, lekker rustig en nergens wachten ;)

Hoho Martin, om half 4zat deze jongen nog een afleveringetje Lost S5E14 te kijken he ....
Ik was om half een thuis, na een zeer gezellige afsluiting van een teamuitje op de Kaag-eilanden :p
Zeilen is ook best leuk heb ik gemerkt, en ja die boot KAN heel scheef hangen :mrgreen:

Gaap, zo even de BoerenMestWagen ophalen en kijken wat ze er van vinden bij het apk station in Waddinxveen :)

Ohw damn ik heb nog een harde bovenkant op mijn cabrio zitten, dat wordt niet helemaal puur genieten dus vandaag ...., hoe ga ik dat oplossen:confused:

Goedverdegoedverdegoedver. :evil: Kom je op kantoor: LEEG. Allemaal ziek gemeld. Jaja, valt wel op hè, mooi weer, lang weekend en *hop* een gratis dagje er achteraan. En niet op sterven liggen maar gewoon "niet zo lekker". Al die slappe gasten maar even gebeld, gezegd dat het gemeld is en dat conform de Company Policy per 01-02-2009 de eerste dag ziekte braaf voor eigen rekening is en dat ze mogen kiezen tussen een vrije dag of mindering op het salaris. :p Zal ze leren. Gevolg is dus dat The One And Only alles op kan gaan lossen. :cry:

-edit-
Gepikt van nu.nl (alinea Karikatuur):
Balkenende erkende dat nog niet alles volgens wens verloopt, maar hij waarschuwde niet een karikatuur te maken. Volgens hem is het voor de democratie van groot belang vast te houden aan de ambitie om van Verantwoordingsdag naast Prinsjesdag ''een tweede hoogtijdag'' in het parlementaire jaar te maken.
Die gasten willen we toch niet hebben in onze zandbak. 8O :nooo: :?

Laatst bewerkt:
:nooo::nooo::nooo::nooo::nooo::nooo::nooo::nooo::nooo:

Nou ja, deze ochtend nog wat dingetjes regelen, even lunchen en dan rond 14:00 WEEKEND!!! :yes: Wordt het ACH of HT2?

Dacht het niet ,met zoveel zieken ,zal je eerst de fruitmandjes moeten langsrijden ;-)

Junkie gaat na werktijd nog ff naar rct , vanavond wat vliegers klaarmaken , zaterdag kan ik vliegen

Posted via Mobile Device

Goedverdegoedverdegoedver. :evil: Kom je op kantoor: LEEG. Allemaal ziek gemeld. Jaja, valt wel op hè, mooi weer, lang weekend en *hop* een gratis dagje er achteraan. En niet op sterven liggen maar gewoon "niet zo lekker". Al die slappe gasten maar even gebeld, gezegd dat het gemeld is en dat conform de Company Policy per 01-02-2009 de eerste dag ziekte braaf voor eigen rekening is en dat ze mogen kiezen tussen een vrije dag of mindering op het salaris. :p Zal ze leren. Gevolg is dus dat The One And Only alles op kan gaan lossen. :cry:

Lekker collegiaal Sleur :(

Beetje jammer en zeer slecht voor de werksfeer in het bedrijf.

Ik rij vanmiddag lekker naar het ACH veld,zonnenbrandje maar meenemen;)

Dacht het niet ,met zoveel zieken ,zal je eerst de fruitmandjes moeten langsrijden ;-)
Tsja, het zijn gelegenheidsziektes. Eerst een vrije dag vragen, dat kan niet omdat er dan onderbezetting is en dan op de dag dat je vrij wilde je ziekmelden. :? Als werkgever heb je nu eenmaal meldingsplicht dus dat is standaard, ook het inhouden van loon/compenseren met vrije dagen is normaal (hoewel niet elke werkgever dat doet en wij ook net in het verleden maar als gevolg van personele groei noodzakelijk blijkt).

Ik rij vanmiddag lekker naar het ACH veld,zonnenbrandje maar meenemen;)
De werksfeer zal er niet minder om zijn hoor. Iedereen weet dit al maanden en ze zijn nu even gewezen op de eerder bepaalde regels waarvoor ze ook getekend hebben bij de jaarlijkse salarisronde. :p

Deze jongen vertrekt rond 15:00 uur richting veld. Accuutjes zijn weer volgeladen dus goed voor 30 minuten non-stop knallen met de MM. ;) Wel op tijd naar huis om de kids op te halen bij opa en oma. Vrouwtje gaat vanavond weg naar schoonfamilie op vergaardag. Sleur heeft daar niet zo'n behoefte aan dus gaat niet. Toen voelde vrouwlief zich bezwaard omdat ik ook morgen met de kids zit "opgescheept" en ik niet zou kunnen gaan vliegen. 8O :thumbsup:
smiley_love.gif
:worship: (omdat ik vorig weekend al weg ben geweest moest ze van mij weg :lol:).

Wat zou jij doen als je werkgever 24/7 met de hobby bezig is en met een beetje zon al vrij neemt om op het veld te staan ;) :D
(en dan nog niet te spreken over al die pakketjes die daar binnenkomen uit HongKong) :rolling:

---blijven lamme gasten om je zomaar ziek te melden :(---

Wat zou jij doen als je werkgever 24/7 met de hobby bezig is en met een beetje zon al vrij neemt om op het veld te staan ;) :D
(en dan nog niet te spreken over al die pakketjes die daar binnenkomen uit HongKong) :rolling:

Hahaha,ik kan hem geen ongelijk geven Phil ;-)

*Droomt van het ondernemerschap

Accu's hangen aan de lader :-)

Posted via Mobile Device

---blijven lamme gasten om je zomaar ziek te melden :(---
Als die gasten ook 50 à 60 uur facturabel per week weten te realiseren, hadden ze genoeg vrije dagen die ze op konden nemen. Alleen vrije dagen plan je en mijn uren compensatie van afgelopen week waren dus al weken geleden vastgelegd. De goede lijden nu eenmaal onder de slechte. :cry:

Posted via Mobile Device

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back