Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Siggy is nog even wat ICT probleempjes aan het oplossen.
Verwacht rond 13.30 uur klaar te zijn en is rond 14.15 uur op het veld ;)

Met minimag en Depdart :cool:

Balen mijn afspraak van 14:00 gaat niet door. Mooi weer, maar vergeten m'n vliegerfladderaar mee te nemen. Jammerrrr...

Kom denk ik ook nog even langs op het veld.

Grtz Jasper

Wordt lastig, kids komen om 15:30u uit school dus is het voor mij de moeite niet... :(

Voor ik er ben en gevlogen heb moet ik als de wiederweerga weer terug anders staan de kids voor een dichte deur. Morgen en/of zondag dan maar weer.

Nu maar even verder met het schoonmaken van het bootje ;)

hey jongens waar ligt eigenlijk ht2 ten opzichte van ht1 of vliegen jullie nou ergens anders.
Dan kom ik snel een keer jullie vliegertjes bewonderen.

Dit is een betere letter type of niet :p:p

hey jongens waar ligt eigenlijk ht2 ten opzichte van ht1 of vliegen jullie nou ergens anders.
Dan kom ik snel een keer jullie vliegertjes bewonderen.

Dit is een betere letter type of niet :p:p
HT2 ligt een rotonde verder dan HT1, zeg maar aan de andere kant van die witte brug. Alleen vliegen doen we op het vliegveld van Aeroclub Heemskerk in de polder. ;)

En je letters zijn nog precies hetzelfde als standaard. :?

Ik ben net klaar met het ICT probleem.
Mailserver en besturing waren helemaal de weg kwijt :-(

Maargoed,alles werkt nu weer naar behoren.
Vind het nu niet meer de moeite om naar het veld te rijden.

Ga hier even wat knutselen.
De servo's in de EZ even vervangen,zijn een paar tandjes afgebroken.

Zondag maar weer vliegen :-)

Veel plezier daar op het veld.

Linker rolroerservo vernieuwd,de EZ kan ook weer vliegen :-)

Die hxt 500's zijn toch eigenlijk wel even te zwak voor in de vleugels.

Maargoed,binnenkort volgt hier ook de tweede opruim ronde dus gaat de EZ toch de deur uit :-)

De HXT500's zijn prima. Mijn EZ heeft ook altijd hiermee gevlogen en nog nooit een stuk (en ik heb rare klappers gemaakt :oops:). Je moet ook zuinig op je spullen zijn. 8O ;) Mijn MiniMag heeft ook 4x de 500 er in en helemaal geen problemen, rollen en loopen binnen de meter. 8)

De BananaJet is weer helemaal goed. Lekker twee LiPootjes leeg getrut. En ook met de DepDart 4 batterijen geleegd en de MiniMag nog eens 2. :yes: Ondanks de wind was het prima vliegen met het schuim. Philly heeft het gras weer genaaid en is dankzij zijn asociale rijgedrag geflitst met de grasmaaier: 66km/u. Beeldmateriaal volgtbij thuiskomst. :D

Posted via Mobile Device

Geringe opkomst, maar zeker niet minder gezellig :)

Lekker gevlogen, nu de Hummelpuntjes op de Hummel-i zetten en dan morgen kijken of dat motortje ingelopen kan worden en ik ermee kan vliegen :p

Lekker gemaaid met de vliegers boven mijn kopf. Ook nog even de animometer uitgetest :D Deze is accoord bevonden :yes:
Nog even de feiten opgezocht ;)

@ Sleur: Ik denk eerder dat jou radarpistool onbetrouwbaar is... 66 km/u op de grasmaaier 8O :mrgreen:

wind.jpg

Lekker gemaaid met de vliegers boven mijn kopf. Ook nog even de animometer uitgetest :D Deze is accoord bevonden :yes:
Nog even de feiten opgezocht ;)

@ Sleur: Ik denk eerder dat jou radarpistool onbetrouwbaar is... 66 km/u op de grasmaaier 8O :mrgreen:

http://i73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/wind.jpg
Mijn haar ging anders behoorlijk door de war. :rolling: (de inhoud ook 8O)

En uh, jij was toch niet de eerste week van augustus in Garderen of wel? :? Wij zijn daar dan stiekem wel (op uitnodiging van zwager lief die een plek over had omdat een collega afhaakte).

Geringe opkomst, maar zeker niet minder gezellig :)

hallo ,ik was er ook , en ik tel natuurlijk voor 3 , dus was aardig druk ;)

de funjet doet gewoon weer waar hij voor bedoelt is , alleen met 3s lipo erug traag , maar dan kan ik wel goed oefenen .

blizzard heeft ook nog gefladderd .

verder nog wat slap geouwehoerd , was weer gezellig ;)

ook met dank aan onze baan onderhouder phil , dat veld ligt er weer zeer netjes bij :thumbsup:

jammer dat onze medejunken het lieten afweten , zal wel desinteresse zijn :mrgreen:

groetjes junk

net even een kamertestje gedaan inzake funjet met 3600 kv en 6x4 propje ,nu nog 3s lipo 8-O :help:

ten eerste ; gehoorbescherming nodig
ten tweede ; zorgen dat je kamer opgeruimd is ,geen losse spulletjes die kunnen opwaaien
ten derde ; haal eerst de katten weg ,want die weten niet waar ze heen moeten springen :mrgreen:

ik denk dat dit erg in de buurt komt van vorige setup met 4 s lipo :p

indien mogelijk morgen even opgooien op het veld :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back