marcelsiggery
Forum veteraan
ik zou niet gaan als ik jouw was , er vliegen vast wat van die nitro kisten
geeft herrie en het stinkt![]()
Ben ik weer eens lief tegen je,ga jij weer beginnen met katten ;-)
Posted via Mobile Device
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik zou niet gaan als ik jouw was , er vliegen vast wat van die nitro kisten
geeft herrie en het stinkt![]()
Zo kunnen we nog wel even doorgaan natuurlijk ;-)
Maar gaan er vandaag nog mensen vliegen,anders gooi ik de planning om.
Dan wordt het een gezinsdag ;-)
Leuk ding sleur
Voor jou dan :rolling:
Precies, mooi door zijn aparte vormgeving. Dat is het al vanaf het eerste ontwerp (in het echt dus). Voordeel is dat de kans klein is dat er straks nog iemand mee vliegt.Lelijk ding sleur, wel grappig om te zien maar oer lelijk. Past wel een beetje bij jou![]()
Kan ik ook wel heen gaan, verkleed ik me als zeemeerplus en ga wat zitten gillen langs de kant, kijken hoeveel er vergaan... :rolling:Of zit iedereen bij het evenement " zingen op de zaan "
Hahaha, Burp heeft een vliegende Marder erbij.Als ik een tip geef dan wordt het snel geraden ben ik bang.....
<knip>
Nou voorruit dan, overgenomen van een clublid, moet voldoende zijn om het te laten raden door die gieren/junken zoals jullie![]()
Echt wel, die Yak 54 op de FMS was ook iest groter dan 2 meter. De Extra 2000 van Erik3D is ook 2 meter.Het kan haast geen 3d kist zijn,spanwijdte 2meter gaat toch eerder richting een schaalkist![]()
4 motorig ? Wat voor kist heb je nu weer gebouwd spijker ?
Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Gaan er vandaag nog mensen vliegen ?
Maar gaan er vandaag nog mensen vliegen,anders gooi ik de planning om.
Dan wordt het een gezinsdag ;-)
Ik was voornemens strakjes naar het veld te gaan voor een paar lessen nitrohandling.
Heb alleen nog geen contact gehad met mijn instructeur![]()
Gaat volgens mij wel lukken, mooie bakkiesHet plan is om morgen met een electro kist te gaan vliegen eigenlijk.. Dus vandaag nog even de laatste spulletjes bij elkaar sprokkelen en accu's laden. Dan morgen eens zien of we 4 motoortjes synchroon kunnen laten lopen in de lucht.
En wat betreft burp, geen idee wat ie gekocht heeft. Iig niet van mij.
Wij lopen 's winters al tegen klanten te zeggen dat het warm is in de computer/serverruimte. Adviezen om juist in die periode een airco te plaatsen worden in de wind geslagen. En ineens is het zomer en smelt alles zo ongeveer weg door de hitte (gelukkig gaan de meeste systemen vroegtijdig uit ter bescherming van zichzelf). Tsja, en dan is er natuurlijk geen airco-boer te vinden want die hebben even te druk. :?.....moet alleen die site weer online gaan, hebben nu last van een koelprobleem ofzo..... daar kan het dus ook heet zijn.
Ik heb ook besloten om dit weekend niet te gaan vliegen.
Gaat mijn 2 fullscale auto's schoonmaken en poetsen ivm inruil voor 2 splinternieuwe exemplaren ;-)
Toemaar Marcel..
Goed plan overigens, auto poetsen. Ga ik straks ook even doen. Alleen inruilen voor nieuw exemplaar zit er bij mij niet in haha.
Heb je al op het oog wat voor fullscale het worden gaat? / gaan?
ff 7.5€ bij de wasstraat, klaar in 7 min, en alle tijd om te vliegen
Uhhh, bij inruil kijken ze op dit moment niet eens meer naar de staat van de auto.....![]()
Zeker hippe karretjes. Voor "stadsverkeer" ideaal en die anderhalve keer op de snelweg is prima te doen. Maar uh, past daar wel een vleugel van een Climato in? :? Of ga je straks alleen met de Eurostar vliegen?Onze keuze is gevallen op de citroen C1,leuke karretjes en zeer goedkoop in verzekering en wegenbelasting ;-)
Zeker hippe karretjes. Voor "stadsverkeer" ideaal en die anderhalve keer op de snelweg is prima te doen. Maar uh, past daar wel een vleugel van een Climato in? :? Of ga je straks alleen met de Eurostar vliegen?
*schrapt alle geplande activiteiten en kwakt in het zwembadje in de tuin* 8)
Posted via Mobile Device
Haha,wist deze vraag ging komen.
Heb dit getest in de C1 van mijn broer;-)
Pfjoew, okay.Haha,wist deze vraag ging komen.
Heb dit getest in de C1 van mijn broer;-)
[bijdehand]Vanavond het jaarlijkse BBQ feest hier in de straat, dus morgen Egmond weet ik nog niet of dat door gaat ....
*zijn onderschrift aanpast*