Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo kunnen we nog wel even doorgaan natuurlijk ;-)

Maar gaan er vandaag nog mensen vliegen,anders gooi ik de planning om.

Dan wordt het een gezinsdag ;-)

Het plan is om morgen met een electro kist te gaan vliegen eigenlijk.. Dus vandaag nog even de laatste spulletjes bij elkaar sprokkelen en accu's laden. Dan morgen eens zien of we 4 motoortjes synchroon kunnen laten lopen in de lucht.

En wat betreft burp, geen idee wat ie gekocht heeft. Iig niet van mij.

Leuk ding sleur :yes:
Voor jou dan :rolling:
Lelijk ding sleur, wel grappig om te zien maar oer lelijk. Past wel een beetje bij jou :mrgreen:
Precies, mooi door zijn aparte vormgeving. Dat is het al vanaf het eerste ontwerp (in het echt dus). Voordeel is dat de kans klein is dat er straks nog iemand mee vliegt. :yes: ;) :lol:

Of zit iedereen bij het evenement " zingen op de zaan "
Kan ik ook wel heen gaan, verkleed ik me als zeemeerplus en ga wat zitten gillen langs de kant, kijken hoeveel er vergaan... :rolling:

Als ik een tip geef dan wordt het snel geraden ben ik bang.....

<knip>

Nou voorruit dan, overgenomen van een clublid, moet voldoende zijn om het te laten raden door die gieren/junken zoals jullie :mrgreen:
Hahaha, Burp heeft een vliegende Marder erbij. :p Tijd heeft-ie al helemaal niet, laat staan dat-ie ermee gaat vliegen. :rolling: Mooi hoor, zo'n virtuele vlieger. :mrgreen:

Het kan haast geen 3d kist zijn,spanwijdte 2meter gaat toch eerder richting een schaalkist :-)
Echt wel, die Yak 54 op de FMS was ook iest groter dan 2 meter. De Extra 2000 van Erik3D is ook 2 meter.

Mij te heet om te vliegen. Ik heb weinig behoefte om gegratineerd te worden. Zo nog wat plakken aan de Gee Bee. Even langs RCT voor wat servo's voor de Gee Bee en folie voor de QB20L. Vanavond als Piet Piraat helpen bij de speurtocht van het judokamp. Morgenmiddag/-avond staat een groot BBQ-feest ingepland dus dan ook weinig vliegen. Wordt voor deze jongen ook pas dinsdagavond weer voordat er gevlogen wordt. :yes: ;)

4 motorig ? Wat voor kist heb je nu weer gebouwd spijker ?

Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

Het wordt of de BAE146
DSCF0062.JPG

Of het wordt de Dash7
SDC10287.JPG

Welke het wordt ben ik nog niet over uit. Zo eerst even zien welke het best in balans ligt met de huidige accu pakketen die ik heb ;)

Geen vliegen voor mij vandaag :nooo: morgen alleen ff indoor vliegen :yes:
Daarna maar even mijn GPS uittesten d.m.v. een leuke route lopen :mrgreen: Gezin dus ook weer blij. Vanavond maar even een cache zoeken in de buurt..... moet alleen die site weer online gaan, hebben nu last van een koelprobleem ofzo..... daar kan het dus ook heet zijn.
Einde middag ook nog ff de tuincrematorium aansteken.

@ Junkie: gefeliciteerd met je vrouw.

Gaan er vandaag nog mensen vliegen ?

Wij gaan wel vliegen maar dit keer nog ff bij de FMS, de extra is gisteren in de auto blijven staan om vandaag nog even het luchtruim te mogen kiezen..

Maar gaan er vandaag nog mensen vliegen,anders gooi ik de planning om.

Dan wordt het een gezinsdag ;-)

er zullen met dit mooi weer zeker mensen en instructeurs op het veld zijn :yes:

Ik was voornemens strakjes naar het veld te gaan voor een paar lessen nitrohandling.
Heb alleen nog geen contact gehad met mijn instructeur :p

ik kom in ieder geval later, wij gaan met 45 min. eerst ff extra-en, daarna best nog wel ff langs het ach veld.:-D uiteraard zijn er instructuers aanwezig.

Het plan is om morgen met een electro kist te gaan vliegen eigenlijk.. Dus vandaag nog even de laatste spulletjes bij elkaar sprokkelen en accu's laden. Dan morgen eens zien of we 4 motoortjes synchroon kunnen laten lopen in de lucht.
En wat betreft burp, geen idee wat ie gekocht heeft. Iig niet van mij.
Gaat volgens mij wel lukken, mooie bakkies :yes:
*gaat ook de hercules maar weer eens klaar zetten, leuk voor savonds met weinig wind * :-D

Ik heb ook besloten om dit weekend niet te gaan vliegen.

Gaat mijn 2 fullscale auto's schoonmaken en poetsen ivm inruil voor 2 splinternieuwe exemplaren ;-)

Toemaar Marcel..

Goed plan overigens, auto poetsen. Ga ik straks ook even doen. Alleen inruilen voor nieuw exemplaar zit er bij mij niet in haha.

Heb je al op het oog wat voor fullscale het worden gaat? / gaan?

.....moet alleen die site weer online gaan, hebben nu last van een koelprobleem ofzo..... daar kan het dus ook heet zijn.
Wij lopen 's winters al tegen klanten te zeggen dat het warm is in de computer/serverruimte. Adviezen om juist in die periode een airco te plaatsen worden in de wind geslagen. En ineens is het zomer en smelt alles zo ongeveer weg door de hitte (gelukkig gaan de meeste systemen vroegtijdig uit ter bescherming van zichzelf). Tsja, en dan is er natuurlijk geen airco-boer te vinden want die hebben even te druk. :? ;) :p

Veel plezier met Gay-O-Cashing. Het is het vossenjagen van nu (toch was RF vossenjagen leuker vanwege de beperkte hulpmiddelen 8)).

*heeft het zwembad opgepompt en vult het nu met 1500 liter water* 8O 8)

Ik heb ook besloten om dit weekend niet te gaan vliegen.

Gaat mijn 2 fullscale auto's schoonmaken en poetsen ivm inruil voor 2 splinternieuwe exemplaren ;-)

ff 7.5€ bij de wasstraat, klaar in 7 min, en alle tijd om te vliegen :mrgreen:

Uhhh, bij inruil kijken ze op dit moment niet eens meer naar de staat van de auto.....:(

Toemaar Marcel..

Goed plan overigens, auto poetsen. Ga ik straks ook even doen. Alleen inruilen voor nieuw exemplaar zit er bij mij niet in haha.

Heb je al op het oog wat voor fullscale het worden gaat? / gaan?

Wij gaan allebei " groen " rijden :-)

Komen allebei niet boven de 7000km per jaar,dus een grote bak is niet rendabel.

Onze keuze is gevallen op de citroen C1,leuke karretjes en zeer goedkoop in verzekering en wegenbelasting ;-)

Posted via Mobile Device

Onze keuze is gevallen op de citroen C1,leuke karretjes en zeer goedkoop in verzekering en wegenbelasting ;-)
Zeker hippe karretjes. Voor "stadsverkeer" ideaal en die anderhalve keer op de snelweg is prima te doen. Maar uh, past daar wel een vleugel van een Climato in? :? Of ga je straks alleen met de Eurostar vliegen? ;)

*schrapt alle geplande activiteiten en kwakt in het zwembadje in de tuin* 8)

Zeker hippe karretjes. Voor "stadsverkeer" ideaal en die anderhalve keer op de snelweg is prima te doen. Maar uh, past daar wel een vleugel van een Climato in? :? Of ga je straks alleen met de Eurostar vliegen? ;)

*schrapt alle geplande activiteiten en kwakt in het zwembadje in de tuin* 8)

Posted via Mobile Device
Haha,wist deze vraag ging komen.
Heb dit getest in de C1 van mijn broer;-)

Posted via Mobile Device

:rolling:

Wel een hip karretje :yes:

Volgende auto, die ik krijg van de baas, wordt hoogstwaarschijnlijk ook een citroen, mooie vormgeving tegenwoordig. Het wordt dan deze
citroen_berlingo_01.jpg

of deze
citroen_c4_hdi.jpg

De bovenste staat op nr.1 :yes: lekker veel ruimte voor de vliegers.

Eind van het jaar/begin volgend jaar mag ik weer de keuze maken.

Pfjoew, okay. :thumbsup: Voordeel is datje hobby nu gelimiteerd wordt door de grootte van je auto. ;) Zelfregulering zullen we maar zeggen.

In het zwembadje vol in de zon is het ook niet te hachelen. Wat een hitte en alles verzengende zon. :zon: Even in de scahduw wat gaan knutselen (weinig verrassend natuurlijk). De laatste landing met de Monsun was wat hard. Als gevolg hierven een scheurtje in de wielkast. :( Niets ernstigs maar wel de voorste wielkast uit voorzorg maar er af gehaald. Klap was toch zodanig dat de dikke stang iets naar achteren verbogen was (ook niet erg, veert-ie makkelijker) en het boutje waar de as in het hefboompje mee vastgezet wordt dolgedraaid is (toch en beste tik op een pisbakkenijzerkwaliteitsboutje), verklaart dus waarom het sturen op de grond wat vreemd ging. Zo even een nieuw boutje er in (wederom pisbakkenijzekwaliteit, heeft dus zijn voordeel ;)). LiPo's weer even oppompen en alles weer helemaal vliegklaar.

Morgenochtend indoor vliegen in Egmondia. Ik vrees dat de laatste 5 minuten uit gaan lopen op een Crash'n'Bash festival. :lol:

Change of plans ....
Volgende week zaterdag mijn verjaardag vieren, dus vandaag nog ff kijken een partytent te scoren. Dat eerst doen, daarna kijken of er nog tijd is om te vliegen.....

Vanavond het jaarlijkse BBQ feest hier in de straat, dus morgen Egmond weet ik nog niet of dat door gaat ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back