Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:rolling:

Jullie hebben het echt naar je zin he :p

Wanneer doen we de HACHTBBQ op locatie trouwens?

Heb ook even een fotootje gemaakt van mijn nieuwe aanwinst.

Foto-Y8C4MXCZ-G.jpg

Foto-VRBGACIG-G.jpg

Foto-XOAFRSIV-G.jpg

Zelfs een ACH sticker zit er al op :)
Foto-4Y8BGKFP-G.jpg

Foto-O3DINAFZ-G.jpg

Het komt evengoed wel goed met mij hoor Siggy. Aangezien de Velox nog in de lappenmand zit heb ik alleen de Funjet en de Junior om te vliegen. Prio lag daar vandaag even niet. Maar alles komt weer goed. :yes:

Heb ook even een fotootje gemaakt van mijn nieuwe aanwinst.

Zelfs een ACH sticker zit er al op :)

Het komt evengoed wel goed met mij hoor Siggy. Aangezien de Velox nog in de lappenmand zit heb ik alleen de Funjet en de Junior om te vliegen. Prio lag daar vandaag even niet. Maar alles komt weer goed. :yes:

Heb ik alle vertrouwen in Burp ;)

zo,boyz ;-)

Ff berichtje uit italie , we hebben in 15u in 1 keer doorgeraced ,en zitten nu in een oase van een campif , echt geweldig !!
Tot over 2,5 week ofzo .

Kusjes junk xxx

En nu? Lekker praten zonder dat gay-o-cashing gedoe of biertjes pakken op de campif :rolling:

Spullen zijn onderweg om de Velox te repareren en de Pipercup te voerzien van een nieuwe AR7000. Ik kan deze natuurlijk ook uit de velox halen en dan snel gaan vliegen met de cup maar moet de startkist ook nog ophalen deze week. Druk bezig dus weer.

En voor het vliegen moet ik natuurlijk een ervaren iemand erbij hebben en wat gaan oefenen voor het grote brevet (met deze cup wel nodig :mrgreen:)

Veel plezier op vakantie Junk, Sleur en Phil.

Is Ronald inmiddels weer terug?

WTFTBBQ :shock:

Wat een bak Stanley,is wel even iets anders dan een easystar :-D

Ik denk alleen niet dat dit echt een geschikt " trainertje " is.

Maar er zullen wel mensen op de club zijn die hiermee kunnen vliegen.

Vertel eens iets over de formaten en de set-up van deze kist :-D

Gaan er vandaag nog mensen naar het veld,ik ga i.i.g wel vliegen.

lengte 1.50 cm spanwijdte 1.87 cm
15 cc tweetakt motor en het gewone besturingsprogramma
richting, hoogte, rol , en gas.
gewicht rond de 4,5 kg.
Als je het doet , moet je het goed doen.:mrgreen:
en ik kon m niet laten lopen voor wat ik er voor heb betaald.
er zit een zo goed als nieuwe 15 cc op.:rolleyes:

Over gay-o-cashing gesproken.. Kan iemand mij vertellen welke software ik daarvoor het beste op mijn telefoon (HTC Touch HD (PDA)) kan installeren? Kan niet zo heel veel direct vinden op gay-o-cashing.com..

Ja, ik wil mij er ook eens wat meer in gaan "verdiepen"..

@Burp: Mooi kissie man! ;) Mooie sticker ook he? Hoewel mijn voorkeur meer uitgaat naar die blauwe sticker... Helaas is MVZ niet meer :(

uhum :mrgreen:

even de brandweer gebeld of ze iets uit de boom wilde halen wat ik graag terug wou :D

mits de wagen toch moest uitrukken zouden ze ff langskomen , en dat gebeurde ....

even een weg afsluiting voor mijn hobby :cool:

hulde aan de politie/ brandweer zaanstad :thumbsup:

helaas kon zelfs de brandweer er net niet bij , ik had ook al een telescoop van 4 meter in het bakkie meegegeven , conclusie 1,5 meter te kort :(

dus bart ,als de brandweer het niet kan ....;)

maar was wel weer een avontuurtje :p

En wij maar belasting betalen... tsss

Wel mooie foto reportage gelijk.. haha

lengte 1.50 cm spanwijdte 1.87 cm
15 cc tweetakt motor en het gewone besturingsprogramma
richting, hoogte, rol , en gas.
gewicht rond de 4,5 kg.
Als je het doet , moet je het goed doen.:mrgreen:
en ik kon m niet laten lopen voor wat ik er voor heb betaald.
er zit een zo goed als nieuwe 15 cc op.:rolleyes:

Mooie set-up kevertje,ben beniewd naar het vliegbeeld van deze wonderschone kist ;)

Iemand toevallig nog een propadapter voor een 4mm motor-as liggen ?

Propgat diameter is 5 of 6 mm. vulringetjes heb ik wel liggen :eek:

Over gay-o-cashing gesproken.. Kan iemand mij vertellen welke software ik daarvoor het beste op mijn telefoon (HTC Touch HD (PDA)) kan installeren? Kan niet zo heel veel direct vinden op gay-o-cashing.com..

Ja, ik wil mij er ook eens wat meer in gaan "verdiepen".

Eigenlijk zou ik dat zo niet weten, ik had gelijk een GPS gekocht... dit omdat het met de mobiel niet echt prettig werkt, teveel afwijking en een accutijd die veels te kort is.
Ik had gekozen voor deze en Sleur voor deze, beide prachtapparaten :yes:

Anders moet je Dimitri vragen, zit hier ook op het forum.... dat is een die-hard casher met gps op zijn PDA.

Hey philliams, morgenochtend even bij Knie-Kna-Knutselen je Disc afmaken? Want zo schiet het Campingvliegen niet echt op. Tennisveldje was net mooi leeg dus prima om te oefenen. ;)

verder vandaag uit verveling maar wat rondgefietst 8O in het bos en twee puzzeltochtjes gedaan. Beter een mountainbike mee kunnen nemen met al die prut en zandzooi. :?

VNTM :celebrate:

hahaha ik zou hem vanavond even afplakken maar ik moest gelijk even via msn wat computer problemen oplossen..........

Nu roept Frank :wink:

Hey philliams, morgenochtend even bij Knie-Kna-Knutselen je Disc afmaken? Want zo schiet het Campingvliegen niet echt op. Tennisveldje was net mooi leeg dus prima om te oefenen. ;)

verder vandaag uit verveling maar wat rondgefietst 8O in het bos en twee puzzeltochtjes gedaan. Beter een mountainbike mee kunnen nemen met al die prut en zandzooi. :?

VNTM :celebrate:

Is er nog een plaatsje vrij op de campiffffffff ?

Kom ik dit weekend ook even camperen als het mooi weer is ;)

Is er nog een plaatsje vrij op de campiffffffff ?

Kom ik dit weekend ook even camperen als het mooi weer is ;)

Met mooi weer moet je gaan vliegen!!

Misschien dat ik as. zondag als ik even tijd heb mijn vlieger voor de funfly kom invliegen.. Deze week nog even vanalles erin lijmen en dan istie klaar om af geragged te worden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back