Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tot 17:15u (+/- 15 minuten denk ik).@Sleurhutje
Tot hoe laat ben je op de zaak vandaag?
Gewoon als NiCd met maximaal 400mA anders rook je de cellen op. Dergelijke standaard cellen zijn niet geschikt voor snelladen. Alleen speciaal daarvoor gemaakte cellen kunnen tegen snelladen. Doe je het wel dan help je ze redelijk om zeep (zeker NiCd). En als je het toch doet, in ieder geval de temperatuur niet boven de 55°C uit laten komen. :teacher:*vraagt zich af hoe z'n spiksplinternieuwe NiCad 9,6v 8cells Robbe F14 zenderaccu geladen moet worden*
Wist je dat die boor ook brushless is. En een flink hoog aantal Kv. :rolling: kon je niet een doos boortjes meenemen voor het freesbeest. 8O24½ uur geleden zat de tandarts lekker in mijn bek te hobby'en/dremelen![]()
Die 2100Kv gaat alleen goed als je met 4S gaat vliegen. Voor 3S is het echt te weinig.http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=5222 is de motor die voorgeschreven staat op het ach forum, voor de funjet. Nu zie ik dat die momenteel in backorder is.. :sad:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=5223 is hetzelfde, alleen ietsjes minder rap volgens mij...
Als gevolg van de studie heeft vrouwlief niet genoeg getraind en loopt dus niet (wasn't there, didn't do it but got the purple t-shirtSleur, ben jij zaterdagavond nou ook in Zaandam? Ook mijn vrouw moet zo nodig de dtd lopen, ik weet een leuk stekkie om te kijken met een biertje in de hand![]()
Hoei, ik vreesde al dat je wel lag te rotten maar dan levenloos in je bed. 8O :lol:Hallo allemaal , ( bijna allemaal ) na gisteren helemaal gestoord te zijn geworden van de pijn die ik al een week heb , zijn we afgereisd naar de huisartsenpost.
na 1 seconde in mijn mond te hebben gekeken wist de arts het al meteen .
een peritonsillair abces !! oftewel JE AMANDELEN STAAN TE ROTTEN !!!!
hij belde meteen de kno arts en die kwam ook meteen vanaf zijn huis .
die heeft het abces doorgeprikt en leeggezogen ,ik kon meteen alweer wat praten . nu de volgende dag kan ik weer eten en drinken niet zonder pijn maar hett is te doen ) ik ben in een week 5 kilo kwijtgeraakt dus ik ga nu lekker weer verder met lekkere en gezonde dingen eten .
voel me nog lang niet top dus heb nog wel ff wat te doen .
GezondVGZ - Abces rond de keelamandelen
Die 2100Kv gaat alleen goed als je met 4S gaat vliegen. Voor 3S is het echt te weinig.Alternatieven die op voorraad zijn:
KB28-47-13S 3000kv Brushless Motor (FIN)
KDA 28-47 15Turn S Brushless Inrunner 2600Kv
Met wat crea-thea past een 36mm binnenloper ook prima. Buitenlopers met een dergelijke snelheid zijn schaars of leveren te weinig vermogen. Basisregel is dat de motor 28mm diameter moet zijn, tenminste 2500Kv en minimaal 250W moet kunnen doen op een APC-E 6x4".
Kleine capaciteiten met hoge spanningen hebben geen nut en zul je dus inderdaad niet vinden. Dan 2x3S in serie zetten.@Sleur ik zoek een 6s lipo die rond de 200 gram weegt .( meestal zo,n 1300mah)
zoiets vind ik niet op de hoobycity site, maar ik zat te denken aan 2 3s lipo,s in serie . Is dit een goed idee?
Kleine capaciteiten met hoge spanningen hebben geen nut en zul je dus inderdaad niet vinden. Dan 2x3S in serie zetten.
naja 1 positief ding is dat ik niet meer rook .![]()
P(W) = U(V) x I(A) dus als het benodigde vermogen hetzelfde is, kun je hoog of laag springen maar daar verandert niets aan. Sterker nog, je gewicht is een constant gegeven dus de vapaciteit van de accu wordt minder omdat je meer spanning wilt (uiteindelijk is er een overeenkomst tussen totaal gewicht en het te leveren vermogenhoezo geen nut?
zie jij geen voordeel van 6s 1300mah met een 1700kv motor en een 3s 2200mah met 3300 kv motor .
Meten?hoe weet ik nou wat voor motorsize ik heb ?
Allemaal even prut. Het blijft alle waar naar zijn geld. :? Maar de prijs/prestatieverhouding is boven modaal.thank you sleur . ik ga even zoeken . zijn er nog bepaalde motors van goede kwaliteit op de bekende site? of is het eigenlijk allemaal niet zo uitmuntend?