Gorbatjov
Forum veteraan
Wahhh,dit is ziek Sleur :rolling::rolling:![]()
Whaha vooral dat brothel geniaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wahhh,dit is ziek Sleur :rolling::rolling:![]()
@Knaller,
Geen idee. momenteel kan het niet.
@Junkie,
Deze is misschien handig voor jou.
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
GrTz Jasper
Hoe kan je zien dat de corona ontvanger v1 of v2 is ???
corona rp4s1 v2
Op afbeeldingen bij google kan ik geen specifieke versie 2 vinden.
Zooooo, even gezellig met knaller de heli afgesteld. Ik was al een aardig eind op weg maar de fine tuning is nu ook helemaal gedaan door mij. Knaller allerlei tips gevende en zelf uitvoeren dus veel geleerd.Alleen nog de motor monteren met de juiste boutjes (zo'n duffe Engelse maat die net iets groter is dan M3 :?) en dan gaan met die bananenhaai. 8)
Knaller bedankt![]()
(en niet zo bescheiden doen
)
![]()
De specs:
- CopterX 450AE v2
- Turnigy 2836 3700kV Outrunner
- Turnigy UBEC 3A
- Graupner Genius 40A in Mode 3 (heli mode, slow spin-up 4 sec.)
- MKS-DS530 Servo 3x op swash
- Graupner DES 677BB op tail
- Futaba GY401 Gyro
- Spektrum AR6110 ontvanger
- Turnigy 2200mAh 3S 25C LiPo
- Main blades 325mm Glas Fiber
- K&B Tail rotor blades
- Gorilla Gear tail blade & stabilizer
- Gorilla Gear landing skids
Als ik nou de low profile neem dan geef jij mij 1 van jou skids en ik geef er 1 van mij aan jou.Zo, vrouw op de bank in de kamer gelegd, heli gaat mee naar bed. 8O :lol:![]()
Als ik nou de low profile neem dan geef jij mij 1 van jou skids en ik geef er 1 van mij aan jou.
Snappie?
Ja, ik snappie. Ga ik voor je regelen.Als ik nou de low profile neem dan geef jij mij 1 van jou skids en ik geef er 1 van mij aan jou.
Ah ja, ik vind de motor redelijk waardeloos omdat deze niet goed te bevestigen is door de afwijkende maat van de boutjes. :? Als je bestelt dan kun je bij eHirobo eventueel gelijk de CopterX 430XL motor meebestellen (eventueel incl. regelaar en UBEC voor $15 meer). En een crash kit, indien wenselijk pingpongballen, één of twee setjes 325mm glasfiber bladen en een canopy met een lichte kleur. Redelijk one-stop shopping bij eHirobo dus. Gyro had je al geregeld, staartservo weet ik niet maar als je die niet hebt dan is de Graupner DES 677BB een betaalbaar alternatief (achterlijk grote uitslag en razendsnel 0,06 tegen 0,08 voor de Futaba S9257). Op de swash zou ik nu toch gaan voor de Hitec HS-65MG/HS-5065MG of omdat ik wat tegen Hitec heb en pro-Graupner ben de DES 488BB/MG. Blijft er weinig over voor HobbyCity.Wauw Sleur, ziet er goed uitEven het specs-lijstje gekopieerd naar mijn lijstje. Vanavond even een bestelling doen bij Erihobo en Hobbycity
![]()
![]()
Ah ja, ik vind de motor redelijk waardeloos omdat deze niet goed te bevestigen is door de afwijkende maat van de boutjes. :? Als je bestelt dan kun je bij eHirobo eventueel gelijk de regelaar en UBEC voor $15 meer). En een crash kit, indien wenselijk pingpongballen, één of twee setjes 325mm glasfiber bladen en een canopy met een lichte kleur. Redelijk one-stop shopping bij eHirobo dus. Gyro had je al geregeld, staartservo weet ik niet maar als je die niet hebt dan is de Graupner DES 677BB een betaalbaar alternatief (achterlijk grote uitslag en razendsnel 0,06 tegen 0,08 voor de Futaba S9257). Op de swash zou ik nu toch gaan voor de Hitec HS-65MG/HS-5065MG of omdat ik wat tegen Hitec heb en pro-Graupner ben de DES 488BB/MG. Blijft er weinig over voor HobbyCity.![]()
Linkie aangepatched. Knaller schijn nog wel wat crashkitrommel te hebben. Dus da's geen ramp als je neer gaat (want dat gaat toch wel gebeurenDe eerste link klopt niet :nooo: dan komt Nick ineens in beeld(was wel erg zonde
)
Vanavond dus alleen een bestelling bij Horrible :-D
Crashkit is er niet meer :nooo:
Yep, ben er ook zeer tevreden over. Gisteravond alles met knaller doorgenomen en ik weet nu precies wat waarvoor dient als het gaat om instellen. Vanavond de andere heli even helemaal afstellen, zal een stuk makkelijker gaan.Ziet er inderdaad knap uit Sleur,nu nog even afwachten hoe hij zich in de lucht gedraagt ;-)
Hoe kan je zien dat de corona ontvanger v1 of v2 is ???
corona rp4s1 v2
Op afbeeldingen bij google kan ik geen specifieke versie 2 vinden.
Ah ja, ik vind de motor redelijk waardeloos omdat deze niet goed te bevestigen is door de afwijkende maat van de boutjes. :? Als je bestelt dan kun je bij eHirobo eventueel gelijk de CopterX 430XL motor meebestellen (eventueel incl. regelaar en UBEC voor $15 meer). En een crash kit, indien wenselijk pingpongballen, één of twee setjes 325mm glasfiber bladen en een canopy met een lichte kleur. Redelijk one-stop shopping bij eHirobo dus. Gyro had je al geregeld, staartservo weet ik niet maar als je die niet hebt dan is de Graupner DES 677BB een betaalbaar alternatief (achterlijk grote uitslag en razendsnel 0,06 tegen 0,08 voor de Futaba S9257). Op de swash zou ik nu toch gaan voor de Hitec HS-65MG/HS-5065MG of omdat ik wat tegen Hitec heb en pro-Graupner ben de DES 488BB/MG. Blijft er weinig over voor HobbyCity.![]()