Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Knaller,

Geen idee. momenteel kan het niet.

@Junkie,

Deze is misschien handig voor jou.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

GrTz Jasper

thanx voor de tip trouwens , hij heeft de spirit voor onderdelen nog ,ik hoop nog een complete erbij te kopen , want dit zijn goeie heli's om te oefenen en te crashen :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe kan je zien dat de corona ontvanger v1 of v2 is ???

corona rp4s1 v2

Op afbeeldingen bij google kan ik geen specifieke versie 2 vinden.

Zooooo, even gezellig met knaller de heli afgesteld. Ik was al een aardig eind op weg maar de fine tuning is nu ook helemaal gedaan door mij. Knaller allerlei tips gevende en zelf uitvoeren dus veel geleerd. :yes: Alleen nog de motor monteren met de juiste boutjes (zo'n duffe Engelse maat die net iets groter is dan M3 :?) en dan gaan met die bananenhaai. 8)

Knaller bedankt :thumbsup: :worship: (en niet zo bescheiden doen :p)

copterx-arf_v2_2.jpg

De specs:
- CopterX 450AE v2
- Turnigy 2836 3700kV Outrunner
- Turnigy UBEC 3A
- Graupner Genius 40A in Mode 3 (heli mode, slow spin-up 4 sec.)
- MKS-DS530 Servo 3x op swash
- Graupner DES 677BB op tail
- Futaba GY401 Gyro
- Spektrum AR6110 ontvanger
- Turnigy 2200mAh 3S 25C LiPo
- Main blades 325mm Glas Fiber
- K&B Tail rotor blades
- Gorilla Gear tail blade & stabilizer
- Gorilla Gear landing skids

Laatst bewerkt:
Zooooo, even gezellig met knaller de heli afgesteld. Ik was al een aardig eind op weg maar de fine tuning is nu ook helemaal gedaan door mij. Knaller allerlei tips gevende en zelf uitvoeren dus veel geleerd. :yes: Alleen nog de motor monteren met de juiste boutjes (zo'n duffe Engelse maat die net iets groter is dan M3 :?) en dan gaan met die bananenhaai. 8)

Knaller bedankt :thumbsup: :worship: (en niet zo bescheiden doen :p)

copterx-arf_v2_2.jpg

De specs:
- CopterX 450AE v2
- Turnigy 2836 3700kV Outrunner
- Turnigy UBEC 3A
- Graupner Genius 40A in Mode 3 (heli mode, slow spin-up 4 sec.)
- MKS-DS530 Servo 3x op swash
- Graupner DES 677BB op tail
- Futaba GY401 Gyro
- Spektrum AR6110 ontvanger
- Turnigy 2200mAh 3S 25C LiPo
- Main blades 325mm Glas Fiber
- K&B Tail rotor blades
- Gorilla Gear tail blade & stabilizer
- Gorilla Gear landing skids

Nee geen dank Sleur, ik vind het leuk om met de heli's bezig te zijn.
Straks ook Phil helpen enzo. Leuk leuk leuk!!!

Ahum, het zijn geen tailblades maar tail fins die dingen van kbdd zijn wel blades:D

Ik vind dat je een knap heli'tje bijelkaar gesprokkelt heb.
Vooral de gorilla gear skids:)

Als ik nou de low profile neem dan geef jij mij 1 van jou skids en ik geef er 1 van mij aan jou.

Snappie?

Nou deze jongen gaat wel afsluiten, ik zeg tabeee, misschien tot ziens dit weekeinde, maar voor zondag heb ik een sauna bezoek in gedachten, lekker ontspannen en relaxen de hele dag :bye:

Wauw Sleur, ziet er goed uit :yes: Even het specs-lijstje gekopieerd naar mijn lijstje. Vanavond even een bestelling doen bij Erihobo en Hobbycity :yes: :thumbsup:

Wauw Sleur, ziet er goed uit :yes: Even het specs-lijstje gekopieerd naar mijn lijstje. Vanavond even een bestelling doen bij Erihobo en Hobbycity :yes: :thumbsup:
Ah ja, ik vind de motor redelijk waardeloos omdat deze niet goed te bevestigen is door de afwijkende maat van de boutjes. :? Als je bestelt dan kun je bij eHirobo eventueel gelijk de CopterX 430XL motor meebestellen (eventueel incl. regelaar en UBEC voor $15 meer). En een crash kit, indien wenselijk pingpongballen, één of twee setjes 325mm glasfiber bladen en een canopy met een lichte kleur. Redelijk one-stop shopping bij eHirobo dus. Gyro had je al geregeld, staartservo weet ik niet maar als je die niet hebt dan is de Graupner DES 677BB een betaalbaar alternatief (achterlijk grote uitslag en razendsnel 0,06 tegen 0,08 voor de Futaba S9257). Op de swash zou ik nu toch gaan voor de Hitec HS-65MG/HS-5065MG of omdat ik wat tegen Hitec heb en pro-Graupner ben de DES 488BB/MG. Blijft er weinig over voor HobbyCity. :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Ah ja, ik vind de motor redelijk waardeloos omdat deze niet goed te bevestigen is door de afwijkende maat van de boutjes. :? Als je bestelt dan kun je bij eHirobo eventueel gelijk de regelaar en UBEC voor $15 meer). En een crash kit, indien wenselijk pingpongballen, één of twee setjes 325mm glasfiber bladen en een canopy met een lichte kleur. Redelijk one-stop shopping bij eHirobo dus. Gyro had je al geregeld, staartservo weet ik niet maar als je die niet hebt dan is de Graupner DES 677BB een betaalbaar alternatief (achterlijk grote uitslag en razendsnel 0,06 tegen 0,08 voor de Futaba S9257). Op de swash zou ik nu toch gaan voor de Hitec HS-65MG/HS-5065MG of omdat ik wat tegen Hitec heb en pro-Graupner ben de DES 488BB/MG. Blijft er weinig over voor HobbyCity. :mrgreen:

De eerste link klopt niet :nooo: dan komt Nick ineens in beeld :mrgreen: (was wel erg zonde :yes:)
Vanavond dus alleen een bestelling bij Horrible :-D

Crashkit is er niet meer :nooo:

Mogguh allemaal :-)

Ziet er inderdaad knap uit Sleur,nu nog even afwachten hoe hij zich in de lucht gedraagt ;-)

*gaat een bakkie doen,en stapt zometeen in de auto op weg naar Hilversum *

De eerste link klopt niet :nooo: dan komt Nick ineens in beeld :mrgreen: (was wel erg zonde :yes:)
Vanavond dus alleen een bestelling bij Horrible :-D

Crashkit is er niet meer :nooo:
Linkie aangepatched. Knaller schijn nog wel wat crashkitrommel te hebben. Dus da's geen ramp als je neer gaat (want dat gaat toch wel gebeuren :oops: :(). ;)

Ziet er inderdaad knap uit Sleur,nu nog even afwachten hoe hij zich in de lucht gedraagt ;-)
Yep, ben er ook zeer tevreden over. Gisteravond alles met knaller doorgenomen en ik weet nu precies wat waarvoor dient als het gaat om instellen. Vanavond de andere heli even helemaal afstellen, zal een stuk makkelijker gaan. ;) Voor wat betreft het vliegen heb ik er wel zin in, spannend. 8) :?

Ah ja, ik vind de motor redelijk waardeloos omdat deze niet goed te bevestigen is door de afwijkende maat van de boutjes. :? Als je bestelt dan kun je bij eHirobo eventueel gelijk de CopterX 430XL motor meebestellen (eventueel incl. regelaar en UBEC voor $15 meer). En een crash kit, indien wenselijk pingpongballen, één of twee setjes 325mm glasfiber bladen en een canopy met een lichte kleur. Redelijk one-stop shopping bij eHirobo dus. Gyro had je al geregeld, staartservo weet ik niet maar als je die niet hebt dan is de Graupner DES 677BB een betaalbaar alternatief (achterlijk grote uitslag en razendsnel 0,06 tegen 0,08 voor de Futaba S9257). Op de swash zou ik nu toch gaan voor de Hitec HS-65MG/HS-5065MG of omdat ik wat tegen Hitec heb en pro-Graupner ben de DES 488BB/MG. Blijft er weinig over voor HobbyCity. :mrgreen:

Ziet er goed uit sleur, zal vanavond onze aziatische vrienden ook verblijden met een mooi lijstje :mrgreen:

Zit de pinion er ook bij, en zo niet welke moeten we dan pakken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back