Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo het begint wat te worden. Straks de rest even afmaken en dan....... Vliegennnnnnn.

full

GrTz Jasper

Laatst bewerkt door een moderator:
Jasper ik vind hem onwijs gaaf. Zou je niet is met mij erbij een heli kapje voor mij kunnen spuiten? Ik vind die blokjes gaaf man.

Fuckerdefuck hierenginder, weer geen vliegweer krijg er onderhand behoorlijk de schurft in,dat Nederlandse pestpleuris weer ook.Ga maar emidinges naar een warm land, is alleen zo'n end rijden naar het ontspannings centrum .

Jasper ik vind hem onwijs gaaf. Zou je niet is met mij erbij een heli kapje voor mij kunnen spuiten? Ik vind die blokjes gaaf man.

Ja kunne we best eens doen hoor. Moet even aan Sleur vragen hoe dat werkt met die auto-body's. Depron is namelijk plat en kan je makkelijk malletjes maken van fotopapier. Een Canopy van een heli is rond. Daar moet ook een afplakmasker voor gemaakt worden. Ik weet dat die auto's vanuit de binnenkant gespoten worden,maar moet ook aan de buitenlant kunnen. Ik heb nog zat Fascolor staan.
Met een mooie laklaag gaat het zeker lukken.

GrTz Jasper

Ja kunne we best eens doen hoor. Moet even aan Sleur vragen hoe dat werkt met die auto-body's. Depron is namelijk plat en kan je makkelijk malletjes maken van fotopapier. Een Canopy van een heli is rond. Daar moet ook een afplakmasker voor gemaakt worden. Ik weet dat die auto's vanuit de binnenkant gespoten worden,maar moet ook aan de buitenlant kunnen. Ik heb nog zat Fascolor staan.
Met een mooie laklaag gaat het zeker lukken.

GrTz Jasper

Ik ken iemand uit de helifreak chat die patronen maakt hiervoor, zo ziet dat er een beetje uit.

277030.JPG

Wie weet of er, en hoelaat er vanavond vliegen is in Wormer.... Ik wil natuurlijk weer even komen kijken en lachen bij de demolisionparty :wink:

Laatst bewerkt:
@ Vinni: helaas je nummer ergens genotuleerd maar heb hem dus niet meer :( maar morgenavond na het eten zouden Knaller en ik wel graag even komen hooveren. Zit al een paar dagen op de maiden te wachten :rolleyes:

even een ander vraagje betreft spel computers .

wat is de favoriet onder jullie ? zelf hou ik wel van battlefield en grand theft auto achtige games ,maar vrouw en kind wil ook leuke games spelen .
word het dan een play station ?

@ Vinni: helaas je nummer ergens genotuleerd maar heb hem dus niet meer :( maar morgenavond na het eten zouden Knaller en ik wel graag even komen hooveren. Zit al een paar dagen op de maiden te wachten :rolleyes:

hoi phils
dat is goed hoor
pb mn nummer wel effe naar je toe

even een ander vraagje betreft spel computers .

wat is de favoriet onder jullie ? zelf hou ik wel van battlefield en grand theft auto achtige games ,maar vrouw en kind wil ook leuke games spelen .
word het dan een play station ?

Echt leuk voor vrouw en kids is een wii :yes:

Zitten ook erg vriendelijke spellen tussen die voor de kleine meid ook zeer geschikt en leuk zijn. Ook voor ons zijn er leuke knaloverdehoopspellen en ander spul.

Wii is leuk omdat het zo interactief is. Kids staan met zijn drieen toevallig net naast me te spelen :)

Junkie: Ikzelf ben geen voorstander van FPS games op een console. Daar gebruik ik veel liever de pc voor. Maar voor leuke games zoals GTA, of LBP kun je prima een PS3 kopen. Heb zelf een Xbox gehad en een PS3 en ben het meest tevreden over de laatste. Vooral ook omdat die een bluerayspeler onboard heeft. Dus een beetje blueray films kijken, geen probleem.

Verder kun je (als je) ook een PSP gebruiken als extra controler / console op je PS3. Geeft leuke extra nieuwe effecten mee aan games.

Succes met je zoektocht

Laat jezelf in iedergeval geen Wiiiiii aansmeren. Dat is een leuk apperaat, maar echt veel leuke games zijn er niet voor te vinden..

- Jammer, had graag even komen kijken in Wormer :( Heb nu al 3 flesjes bier op, dus wordt weer knutselen op zolder vrees ik..

Junkie: Ikzelf ben geen voorstander van FPS games op een console. Daar gebruik ik veel liever de pc voor. Maar voor leuke games zoals GTA, of LBP kun je prima een PS3 kopen. Heb zelf een Xbox gehad en een PS3 en ben het meest tevreden over de laatste. Vooral ook omdat die een bluerayspeler onboard heeft. Dus een beetje blueray films kijken, geen probleem.

Verder kun je (als je) ook een PSP gebruiken als extra controler / console op je PS3. Geeft leuke extra nieuwe effecten mee aan games.

Succes met je zoektocht

Laat jezelf in iedergeval geen Wiiiiii aansmeren. Dat is een leuk apparaat, maar echt veel leuke games zijn er niet voor te vinden..

- Jammer, had graag even komen kijken in Wormer :( Heb nu al 3 flesjes bier op, dus wordt weer knutselen op zolder vrees ik..

Dat is heel subjectief Spijker. Een wii is erg leuk voor het hele gezin, eventueel een spelletje met vrienden is ook leuk. Gezellig een potje bowlen/tennis/Mario kart etc, etc is erg leuk. Wii-fit is ook leuk. Hardcore gamers moeten geen wii maar dat is juist wat Junkie niet vraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back