Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Wat een baggerweer vandaag. Zit in Alphen a/d Rijn en heb eigenlijk geen zin om door de regen te gaan in me nette pak. Nou ja, wat moet, dat moet. Ik doe mijn zwemvest maar aan.

Grtz Jasper

Met recht pokke weer. Maar het heeft geen zin daar over te zeuren, je verandert het er niet mee.

Vanavond weer lekker knutselen op de club, beetje aan de heli en de Spit.

Met recht pokke weer. Maar het heeft geen zin daar over te zeuren, je verandert het er niet mee.

Vanavond weer lekker knutselen op de club, beetje aan de heli en de Spit.

Heerlijk juist dit weer , lekker binnen kliederen met verf , laat het maar lekker regenen ,is die witte zooi ook weg ;-)

De wegen in Krommenie-buiten zijn ook weer begaanbaar dus lekker naar de club.
De 250 komt mee en hoopt van het wiebelen met de staart af te komen. Loctite?

Die kleine p.st boutjes zitten muurvast vanaf fabriek en het imbus sleuteltje draait door.
Iemand een techniek om die krengetjes eruit te krijgen?

De wegen in Krommenie-buiten zijn ook weer begaanbaar dus lekker naar de club.
De 250 komt mee en hoopt van het wiebelen met de staart af te komen. Loctite?

Die kleine p.st boutjes zitten muurvast vanaf fabriek en het imbus sleuteltje draait door.
Iemand een techniek om die krengetjes eruit te krijgen?

Ja ik weet hoe je het los kan krijgen;) en dat wiebelen kom je niet vanaf als je niet weet wat je doet :D Het is niet zo simpel om een staart op een 250 goed af te stellen. Het kan zijn verkeerde combo gyro en servo. Het kan zijn dat hij ergens bind. Het kan zijn dat je de gyro verkeerd afgetseld hebt. Het kan zijn dat je speling hebt in de staart. Het kan zijn dat je de verkeerde staartblaadjes hebt. En het kan nog veel meer zijn:)

En kom je dat vanavond allemaal vertellen?

Het is wel een stuk verbeterd, o.a. spanning naar 5,5 v, afstand servoarmpje naar 4,5 mm, de kleinere tail bladen en het vastzetten van het gyro-plaatje...

Er zit speling in de tail hub zelf. Bij de mini titan is dat strak. Diverse video's bekeken hierover, maar als je de boutjes niet los krijgt...

Ja ik weet hoe je het los kan krijgen;) en dat wiebelen kom je niet vanaf als je niet weet wat je doet :D Het is niet zo simpel om een staart op een 250 goed af te stellen. Het kan zijn verkeerde combo gyro en servo. Het kan zijn dat hij ergens bind. Het kan zijn dat je de gyro verkeerd afgetseld hebt. Het kan zijn dat je speling hebt in de staart. Het kan zijn dat je de verkeerde staartblaadjes hebt. En het kan nog veel meer zijn:)

Verwider alle plastic delen van de staart die in de buurt zitten van het te verwijderen schroefje.
Maak een kleine platte schroevendraaier bijna puntig en de zijkanten van de punt scherp op een slijpschijfje van de Dremel. Het moet eruit zien als een pijlpunt van een pijl en boog maar dan met een platte punt.
Verhit hetgeen waar het schroefje in zit met een aansteker zodat de Loctite smelt.
Druk nu de schroevendraaier in het schroefje en draai het los.:cool:

Edit: leg na het verhitten de tail hub op de rand van bijvoorbeeld een tafel en druk dan het schroevendraaiertje erin om te voorkomen dat je tailasje buigt.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Spijker: Doe mij maar CounterStrike Source :mrgreen:
Had ik ook last van :confused:

@ Knaller: Gyro staat wel goed ingesteld, combo is ook prima. Mijn gevoel zegt dat de tailhub teveel speling heeft, wordt ook op helifreakz gezegd.

@ Savage: Gewoon verder klooien, komt allemaal goed schatje ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back