Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker ,koop je een nieuwe auto voorband lek en achteras krom.

:rolling:

dat viel mij ook al op :mrgreen: , volgens mij zit er op de voorwielen geeneens rubber !!

maar leuk karretje ,zeker de onderste foto (mits lucht in de banden en as weer recht )

maar ik denk niet dat phills die opties erbij neemt , zal hij toch eerst zijn heli moeten verkopen ;)

Sportuitlaatje ziet er lekker uit hoor :mrgreen: Wielen zijn wat minder ;)

b.t.w, er komen gewoon ordinaire wieldoppen op :yes:

Zo, we zijn er weer klaar voor (de techniek dan hè, Sleur zelf nog niet zo :?). Indoor fladderen 's morgens in de vroegte... :morning:

Accu's check ........ :mrgreen:

Mogguh allemaal, veel plezier met indooren, ik indoor me nog ff een keertje om ;)

dat is een goed plan :sleeping: :p

lekker mistig weer , dus ik neem de ez met big led verlichting mee ,de grande fox en de extra 330 ,funjet, piepschuim feest dus ;)
aangezien ik floor bij me heb,en het mistig is ,weet ik niet of de sundancer mee gaat .

phills ; had jij het gras al gemaaid ? :mrgreen:

dat is een goed plan :sleeping: :p

lekker mistig weer , dus ik neem de ez met big led verlichting mee ,de grande fox en de extra 330 ,funjet, piepschuim feest dus ;)
aangezien ik floor bij me heb,en het mistig is ,weet ik niet of de sundancer mee gaat .

phills ; had jij het gras al gemaaid ? :mrgreen:

Schuim vs Hout;

Ik heb zodirect mee een Giles 202 van hout, een Calmato Sports van hout vs een depron dubbeldekkert met spycam en een disc.

Yep :pim: maar dat is alweer een paar maanden geleden :rolling:

Goedemorgen trouwens

goedemorgen ,

zou jij dan voordat wij op het veld zijn ,het gras eventjes willen maaien ? :thumbsup: :mrgreen:

ps ; ik wou net jouw 4s even laden ,maar er blijkt 1 v/d 5 balanse draadje los te zitten :( ,niet ernstig ofzo , maar mijn soldeer bout met kleine punt is stuk ,en durf het niet met mijn lompe soldeerbout te doen .
balen hoor ! dit heb ik nog nooit met mijn lipo's gehad , zal je net zien dat het met een geleend exemplaar wel gebeurd :mad:

maar je kan hem nog wel leegvliegen , want je had hem vol gegeven ,en ik heb er niet mee gevlogen .
ik neem nog een extra 4s 2500mah mee ,kun je ook leegvliegen

tot straks

vandaag maaien :nooo: :mrgreen: het is vliegtijd

Verder is dat standaard bij die HongKong accu's dat de balanceerdraadjes losgaan dus geef maar gewoon, ik fix hem wel even :rolleyes: :cool:

Dan hoop ik dat het gras niet te hoog is, zodat de vliegers met wieltjes nog wel los komen van de grond..

Zo niet, dat gaat er een dikke vette klacht uit naar de directie... :cool::mrgreen:

Als je ook een trekhaak hebt kun je je ook aanmelden voor de maaicomissie :mrgreen:

---laat onder de nieuwe auto geen trekhaak monteren :mrgreen:---

Goeeeeeeeiiiiiiiiiieeeeeeeemorgen,herennnnnnnnnnnnn :D

En jahoor,daar issie weer :cool:

Alles staat geladen en opgepoetst,ik ben er klaar voor.
Nu alleen die mist nog een beetje optrekken,dan zien we wat meer :p

*propje voor Rob in de tas

*balanceerstekkertje voor Dre in de tas

*Mariska in de tas voor Junkie ;)

Nu eerst even een kannetje koffie en wat verse broodjes naar binnen laten glijden en dan langzaam afreizen richting het veld.

De EZ staat mij al verliefd aan te kijken en de depdart staat op zijn staartje te dansen en met zijn aills te zwaaien :-D

vandaag maaien :nooo: :mrgreen: het is vliegtijd

Verder is dat standaard bij die HongKong accu's dat de balanceerdraadjes losgaan dus geef maar gewoon, ik fix hem wel even :rolleyes: :cool:

aha , daar zit het verschil , aangezien ik alleen merk lipo's heb ,heb ik er nooit last van :cool:;)

misschien moeten we maar ff geld inzamelen voor phill's zijn trekhaak , want die moet snel op zijn karretje :p

ook goedemorgen siggy ;) , heb je zin om te vliegen ofzo :confused:

muts is naar haar werk ,voor floor neem ik de nintendo ds mee ,daar heb je geen kind aan dan , kan ze lekker in de auto gamen , kan papa lekker vliegen :p

nog even wat lipo's laden ,broodje smeren ,floor aankleden ,de zooi inladen ,en dan langzaam richting das velt

misschien moeten we maar ff geld inzamelen voor phill's zijn trekhaak , want die moet snel op zijn karretje :p

Hoeft niet snel hoor want het duurt nog wel 3 maanden voor ik hem heb (einde huidige leasecontract)

en tuurlijk zit er een trekhaak onder, anders kan ik de vouwwagen niet meenemen naar de campif v/d zomer :mrgreen:

@ Ragger: Nijssie en ik zijn rond 13.30 uur op het veld.
Ik ben op tijd weer weg i.v.m. visite dus kan iemand Nijssie dan evt. weer meenemen als hij nog niet op tijd weg wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back