Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wees blij dat het goed gaat in het bedrijf waar je werkt,ik wil best met je ruilen hoor ;)

Loop liever met de zorg hoe ik al het werk klaar moet krijgen als hoe ik het binnen krijg :(

Dat ben ike helemaal met je eens, wij hebben alleen een personeelsstop, en ik zou graag willen uitbreiden...

Ben dus manager van een (bijna) leeg team, oftewel meewerkend voorman 8O :rolleyes:
Ik wil niet al je illusies wegnemen maar in maart en in april kan het zelfs nog vriezen en sneeuwen... Gezegdes en gegevens genoeg hierover. :p ;)

* Heeft een binnenweek ingeplaned * :banana:

Als je die van mij op zijn rug had geland, had alles er nog op gezeten. :yes: Onder de motor zat een dikke M6x80mm bout met epoxoplast in de romp verankerd. :mrgreen: Het moest wel HoogTij-proof zijn hè!? Da's niet zomaar geknutsel. :teacher: ;)

*kijkt bij de Oosterburenweerdienst en legt ook sneeuwkettingen in de auto* 8O

Vanaf 03:00 wordt ineens met 80% zekerheid sneeuw veracht langs de kust. :? Omdat het korte termijn voorspelling is, klopt dat 9 van de 10 keer heel aardig. Mogelijk dat die sneeuw dus nog eerder komt. Morgen overdag voorspellen ze ook diverse periodes met sneeuw. :banana:

ik wou het je net gaan vragen , maar sneeuw dus :p
ik vind het best , ik zit voorlopig nog op loop afstand van mijn werk ,dus laat maar vallen die zooi ;)

alleen kan ik dan niet vrijdag met de sundancer vliegen :(

heeft een idee in zijn hoofd betreft de knutselwedstrijd , maar heeft geen karton vellen om mallen te maken :mad: , in 1 keer uit het losse polsje op depron vellen lijkt me kansloos ;)

*gooit platen 6mm Depron, mallen van de Pico raven, reserve heli, een voorgesneden GeeBee en carbon in de auto en vertrekt* :bye:

ik lees dat ik welkom ben op de club ;)

helaasch , junkie is aardig gaar , en moet nog wat offertes uitwerken (part of the job )
daarna ook helaas 8000 E overmaken naar onze vrienden van de belastingdienst :( :mad: :) , kun je godver leuke dingen voor kopen voor de modelbouw hobby , ff slikken dus ;)

dus siggy ,lieverd van me , ik kom morgen wel ff bij je langs , moet toch weer materialen inslaan bij sigma ;)

ik lees dat ik welkom ben op de club ;)

helaasch , junkie is aardig gaar , en moet nog wat offertes uitwerken (part of the job )
daarna ook helaas 8000 E overmaken naar onze vrienden van de belastingdienst :( :mad: :) , kun je godver leuke dingen voor kopen voor de modelbouw hobby , ff slikken dus ;)

dus siggy ,lieverd van me , ik kom morgen wel ff bij je langs , moet toch weer materialen inslaan bij sigma ;)

Neem je gelijk een schildersbroek voor me mee,maat xxl aub ;)

Zo eindelijk thuis ik wou nog ff naar den club ,maar gaat nu lope legge eten en dan nog efkes douchen.Tegen die tijd dat ik dit goddelijke lichaam:yes: schoon heb ben ik wel aan een uurtje bankhangen toe.:mrgreen:

Zo eindelijk thuis ik wou nog ff naar den club ,maar gaat nu lope legge eten en dan nog efkes douchen.Tegen die tijd dat ik dit goddelijke lichaam:yes: schoon heb ben ik wel aan een uurtje bankhangen toe.:mrgreen:

was je ook even dat goddelijke deel :mrgreen:
IMG_1846.jpg

siggy ; dus een broek en ook gelijk een stoffertje ;)

Vanaf 03:00 wordt ineens met 80% zekerheid sneeuw veracht langs de kust. :?

Nou inmiddels wel ja :yes::mrgreen:

Ik is ook thuis, was ik al ff maar moest nog ff wat dingentjens regelen enzo, helaas geen direct goed nieuws voor onze WolfmanEd ....
Maar wat niet is kan nog komen, succes gozer!

Blijft toch een fijne gedachte dat betaalde weerdiensten betrouwbaar zijn. :worship: :lol: Hier in 0251 toch ook al zo'n 5cm wittigheid. :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back